01MAA3  >  Matematická analýza A3

Počet hodnotících: 17 / 42
Procento hodnotících: 40 %
|========............|

Zapsaných na předmět: 42 studentů.
Ukončilo předmět: 36 studentů.
|=================...| 85 %

Fučík Radek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Kůs Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Vrána Leopold Ing. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • Analýza, nu co dodat.... stejná jako minulé roky Vřele doporučuji učit se průběžně, alespoň příklady z FTP se snažit spočítat v průběhu semestru, ve zkouškovém jinak nastane opravdu velká panika a zoufalství :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto vynikající.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V předmětu se probírají podobně věci jako v MA1, jen v obecnějších prostorech a vyšších dimenzích.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dost náročný, ale o to více zajímavý, skvěle podaný a užitečný předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Krásný předmět, topologie a diferenciální počet jsou moc pěkné partie matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Martýrium, které ovšem stojí za to;)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mého názoru by si tento předmět zasloužil volitelný seminář, kde by se mohli procvičit těžší zajímavé příklady a třeba topologie, která se nestihla cvičit vůbec. Myslím, že by to prospělo jak po stránce teorie, tak příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Základní předmět druháku, a podle toho to vypadá. Těžce vydřených 10 kreditů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Analýza byl jeden z nejnáročnějších předmětů na jaderce. Je nicméně velice zajímavý, mnoho poznatků přímo souvisí z poznatky z prvního ročníku a některé informace získají nový smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Doposud nejnáročnější předmět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • extrémně vysoká náročnost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hardcore
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Naprosto esenciální předmět na FJFI pro studenty inklinující k matematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tezky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi obtížný předmět, ovšem když se do něj člověk položí, zjistí, jak je vlastně ta matematika krásná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • velmi těžký předmět, především partie o topologii a různých prostorech..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [17] 1.29
1 : |==============......| 70 % [12] 1 (výborně)
2 : |======..............| 29 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [17]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |===================.| 94 % [16] ano
3 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká