Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 23 / 86
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [18]
  • Zmysel pre humor, jasnosť, štruktúru cvičení, s ničím nemeškal a neboli problémy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor. Skvělá schopnost vysvětlit látku. Velmi dobře připravil na zápočtové písemky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvíčící byl naprosto perfektní, cvičení byla jasná, srozumitelná, příklady jasně podané a vysvětlené.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jedny z nejlepších cvičení, vše podstatné jsme řádně propočítali, bylo nám to pěkně vysvětleno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uvolněnost cvičení, ačkoliv ve vysokém tempu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtipné poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobrý cvičící, nemám výhrady
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vše hodně dobře vysvětlil. Z příkladů se toho probralo tak akorát. Ze začátku mě zarážel jeho smysl pro humor, ale člověk si časem zvykne a občas se i pobaví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skvělou orientaci v probírané problematice, smysl pro humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zvládl vysvětlit problematiku, dobře připravil na zkouškovou písemku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Od prvního po poslední cvičení sice vypíšete deset propisovacích tužek, až se vám bude od ruky kouřit, leč výsledek se dostaví! Také se dozvíte, že neumíte derivovat ani integrovat. Ale to jsou jen malé trny na jinak růžové cestě k získání kýžené zkoušky. Stihnout hodně na cvičení sem tam i s kouskem teoretické pasáže je veliké plus.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Schopnost odvykládat vlastně úplně vše, co v daném časovém intervalu snad vůbec jde. V rychlosti by mohl uspěšně konkurovat doktorce Bálkové, přičemž si člověk vlastně poznamenal vše podstatné k tomu, aby se z toho dalo učit a odchází s ještě relativně čitelným zápisem ze cvik. Výborný slovní komentář každé věci na cvikách.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • pohodář. dobrá nálada na cvičení, přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jeden z nejlepších cvičících na škole, taky to už cvičí několik let. Dokonale připravená cvičení. Je to tak dobře srozumitelné, že je radsot se to učit.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Plnohodnotný výklad uciva
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Suprový cvičící.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nadhled, um vysvětlit látku a i to, že jsme blbí :D (nadsázka)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • umění dobře vysvětlit látku, ochota pomoct studentům a kostkované košile :D
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [11]
  • Netuším.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by se mělo trochu zpomalit, někdy to bylo opravdu drsné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas cvičící látku vykládal moc rychle a ještě rychleji psal, tak jsem ho nestihl poslouchat a jen jsem opisoval z tabule.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občasné kousavé poznámky člověka odradí od dalších dotazů, což je leckdy škoda. Ale chvílemi jsou vážně zasloužené. A béčkaři jsou taky lidi;)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V některých místech zpomalit a lépe vysvětlit, příp. si neustále uvědomovat, že většina z nás řeší podobné příklady poprvé, což tak často nevypadalo, především když příklad řešil přímo cvičící
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by mohl být trochu shovívavější ke studentům, kteří počítají u tabule, ale to se asi nestane.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ubrat na sarkasmu, mnohdy byl až nevhodný
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi v ničem, spíš by měl konečně dostat místo přednášejícího a cvičit zároveň. Pak by tento předmět dovedl opravdu zaujmout a možná by se dal i pochopit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rychlost s jakou na cvikách projede příklady i teorii je vražedná, tedy alespon jistou toleranci a míru pochopení pro vejrající vystrašené druháky nestíhající ani polknout a zamáčknout slzu po dalším v rychlosti kompletně nepochopeném příkladu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Neměl by si tolik utahovat ze studentů, kteří zrovna mají okno a nedaří se jim něco zintegrovat apod. Z
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Áčková matika - není to nejdůležitější, čeho člověk může dosáhnout. Přestat mít poznámky ohledně naše intelektuální úrovně. Na cvičení chodíme právě proto, abychom se naučili. Cvičící si má uvědomit, že se nenarodil se znalostmi fyziky ve hlavě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [23]
1 : |================....| 82 % [19] 1 (výborný)
2 : |===.................| 17 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [23]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [23] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké