Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02FT] Fyzika tokamaků
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 53 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [53]
1 : |=============.......| 64 % [34]  
2 : |=======.............| 33 % [18]  
3 : |....................| 1 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [53]
1 : |=============.......| 64 % [34]  
2 : |=======.............| 33 % [18]  
3 : |....................| 1 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [22]
  • byla to suprová zábava
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem na všech přednáškách, zdaleka všemu jsem hned nepochopil ale aspoň jsem si odesl zápisky, které mi při učení na zkoušku hodně pomohli
    Studijní průměr: neuveden
  • co tak člověk postrádá u té mechaniky a předpokládá, že si více rozšíří své znalosti ze střední, ale co se týče teorie se nedozví nic navíc.
    Studijní průměr: neuveden
  • dobré, zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc jsem se to doma neučil, tak jsem byl většinu úplně mimo, ale kdo chce, ten se to naučí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na odpoledních přednáškách na matfyzu už bylo docela těžké udržet pozornost. Líbily se mi hlavně hodiny s pokusy, ať už na matfyzu nebo s panem inženýrem Svobodou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednáškách se člověk nedozvěděl jen obsah vykládané látky, ale výklad byl občas proložen humornou příhodou nebo vtipem, což udrželo nadšení a odlehčilo daný moment, ale přesto si zachovával věcnost. Fakt, že přednášející má velmi kladný vztah k probírané látce je také plus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas jsem z přednášek odcházel trochu zmatený, nevěda, co se tam celé dvě hodiny dělo; ale při učení na zkoušku to naštěstí vše zapadlo dohromady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obsah přednášek je identický s látkou ve skriptech, ovšem v nich některé důležité vzorce jsou uvedeny je tak, jako že prostě platí. Na přednáškách se student dozví jak se k tomu vzorečku dostalo (jde o dá se říct důkaz platnosti dané teorie). Tyto důkazy budou u zkoušek, takže navštěvovat přednášky je dost užitečné
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky se navzajem dobre doplnuji se skripty. Idealni je ve skriptech nacerpat zakladni predstavu o problemu a na prednasce si to nechat lidsky vysvetlit a pak si oboji jeste jeste jednou projit. Prednasky jsou take doplnovany zajimavymi pokusy nebo simulacemi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prima byly pokusy - rozhodně nechat a případně i rozmnožit :)
    Studijní průměr: neuveden
  • prospěla by vyšší hodinová dotace jak u cvičení, tak přednášek z mechaniky
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly velmi zábavné a živé, náležitě demonstrovaly daný problém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou náročné, ale vyplatí se je navštěvovat a vše si psát
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky mají velký přínos pro pochopení látky, ve skriptech docenta štolla jsou některé podstatné a někdy i složité kroky brány za samozřejmost a vynechávány.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky považuji za přínosné hlavně proto, že se na nich některé odvození provedlo jinak, než je napsáno ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Při přednášce se postupuje velice rychle - není dobré chybět více než jednu přednášku po sobě, protože se pak těžko orientuje v tom, co se děje u tabule.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rád jsem je navštěvoval...
    Studijní průměr: neuveden
  • Skoro ničemu jsem na přednáškách nerozuměl. Kdybych tam nechodil tak bych na tom byl úplně stejně - všechno se budu znova učit ze skript. Chyba není v přednášejícím, jen ta látka je prostě složitá na pochopení když někdo neví co to je derivace, integrál....fyzika. :-) Velice bych ocenil lepší skripta, kde by bylo opravdu všechno vysvětlené - jako poznámky k přednáškám od Balkové. Taková nějaká skripta pro ""blbečky"" kteří si to neodvodí sami.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělým doplňkem přednášek byli pánové z Matfyzu, kteří předváděli pokusy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Většinou docela zábavné přenášky
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy odlehčené a vtipné, a moc mi pomohly pochopit věci, které např. ze skript nebyly hned patrné.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [43]
  • Celkem časté vtipné komentáře či historky, které přednášky oživovaly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobré vysvětlení látky
    Studijní průměr: neuveden
  • elán, nadhled, srozumitelnost mluveného projevu, přívětivost, lidskost...
    Studijní průměr: neuveden
  • lidskost, ochotu
    Studijní průměr: neuveden
  • Má pochopení a snaží se vysvětlit matematiku, kterou ještě student často nezná. Má smysl pro humor a je otevřený dotazům. U zkoušky naštěstí mírný. Některé věci podával i jinak a lépe, než jsou ve skriptech. Uklidňoval nás, že "to v tom skutečně není vidět", což považuju za přínos.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nechápu jak to všechno dokáže odvodit na tabuli a ještě nám to vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochota cokoliv vysvětlit, jisté pochopení pro studenty, um zaujmout sál.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podrobný postup, který ve skriptech člověk nenalezne.
    Studijní průměr: neuveden
  • podrobný postup při výkladu látky
    Studijní průměr: neuveden
  • Pohodovy pristup, je vzdy pripraven a neztraci se ve zdlouhavem postupu. Opravdu se snazi ukazat studentum, co je slozite a vysvetlit to tak, aby se to dalo aspon intuitivne pochopit. Ukazuje casto jine postupy nez jsou ve skriptech, ktere jsou casto jednoduzsi na pochopeni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pochopení pro naši zmatenost, ochotu odpovídat na otázky. To, že se s námi občas podělí o svoje ne zcela přesné, ale zato názorné představy, jak určité vztahy a zákonitosti fungují, snaží se nám dát i určitý náhled.
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionalitu, vtipnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednes, vtip, ochotu konzultovat látku hned po přednášce, všechno
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemný projev, hlas, přístup. Doporučuji ale před a po přednášce prohlédnout skripta, abyste nebyli celou přednášku mimo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost oživit přednášku a názorně látku vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvělý, poutavý výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, odbornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, orientaci v přednášené látce, přátelské vystupování
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, schopnost vysvětlit látku, snaha o demonstrování daného fyzikálního jevu na konkrétních příkladech.
    Studijní průměr: neuveden
  • snaha, aby všichni vše pochopili, ochotný poradit
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha vysvetliť všetku látku, občasné odľahčenie prednášky humorným zážitkom, ochota vrátiť sa a vysvetliť znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu, abychom pronikli do obtížnější matematiky, která se v mechanice používá. Každý pátek ze začátku semestr vedl tzv. Proseminář matematické fyziky, kde nám matematiku, kterou jsme potřebovali, přednášel.
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelný a pochopitelný výklad, příklady i na přednáškách (obtížnější než na cvičeních, což je dobře)
    Studijní průměr: neuveden
  • Styl přednášení, přístup ke studentům, inteligence...
    Studijní průměr: neuveden
  • To, že dokáže mechaniku udělat zábavnou, jde vidět, že to přednášejícího baví. A rozhodně jeho optimismus
    Studijní průměr: neuveden
  • To, že to byl takový "náš tatínek". Vážně se snažil, abychom to pochopili a záleželo mu na tom. Také na jeho rady do života se nedá zapomenout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velká ochota cokoli vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, byl velice nápomocný. Dalo se na něj obrátit s jakýmkoli dotazem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechny vzorce odvozuje z výrazů, které odvodil dříve nebo jsou elementární. Své poznámky konzultuje jen pro kontrolu. Nelze ho zaskočit záludnou otázkou - v problematice se plně orientuje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipné a záživné podání přednášek, vždy jsem na přednášku ráda šla.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipný a zároveň se snaží látku co nejlépe vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • vtip, přístup k výkladu, otevřenost při komunikaci a vysvětlování
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip, srozumitelnost a hlavně to, že je přívětivý! Snaží se každému vyhovět. Zkouška navíc probíhá velmi v poklidném duchu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtip, vstřícnost, nadhled. A úžasné historky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výklad je srozumitelný, snaží se, aby studenti probírané téma pochopily.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výuku oživoval různými vtipnými příhodamil
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný, dobrý výklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • zainteresovanost, ponoření do předmětu, odlehčení atmosféry vtipnými komentáři
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé historky, fajn přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • zapálenost, snahu, důvtip, humor, ...
    Studijní průměr: neuveden
  • zápal pre fyziku, radosť v očiach, keď vysvetľuje pre nás nepochopitelnú a zložitú látku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapsané všechny kroky, přístup
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [30]
  • Často mi chybělo opodstatnění toho, co právě děláme - vždy se to zjistilo až na konci. Zkrátka jsme začali něco odvozovat a až po popsání 2 tabulí se řeklo: "Druhá věta impulsova..." Na přednáškách to nevadí, ale později při učení to jde znát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chyběl mi úvod do probíraného příkladu a okomentování toho, k čemu jsme došli a proč jsme se k tomu snažili dojít. Hledal jsem pak třeba souvislost s následujícím odvozením, která tam ale ve skutečnosti nebyla.
    Studijní průměr: neuveden
  • lepší obrázky
    Studijní průměr: neuveden
  • Lepší úvod do matematického aparátu (dif. r-ce)
    Studijní průměr: neuveden
  • možná by neuškodilo více systematičnosti
    Studijní průměr: neuveden
  • možná maličko přehlednější výklad, občas v tom byl trochu zmatek
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná se pokusit psaát na tabuli přehledněji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná trochu zlepšit zápis na tabuli. V některých odvozeních se špatně orientovalo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na tabuli občas vznikaly nepřehledné ilustrace ale není to nic co by se po hlubším prozkoumání a konzultaci se spolusedícím nedalo vyřešit
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy se hůře orientovalo v zápisu na tabuli, ale nadpisy to hodně zlepšily.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy trochu zpomalit a psát víc nadpisů :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Některá obtížnější odvození více vyložit a vysvětlit vše podrobněji, protože to pak u zkoušky vyžaduje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Obcas nekonzistentni znaceni. Mohl by vzdy na zacatku rict, co bude odvozovat, aby bylo trochu vic jasne, proc vychazi zrovna z dane skutecnosti. Mohl by vice zduraznovat klicove body aby to nebylo jen koherentni odvozovani.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas chaotické popisování tabule, ale jinak jsem spokojená
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas chaotický posptup, hodne matematický zápis
    Studijní průměr: neuveden
  • občas maže, co právě napsal
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas nebýt tak zmatený.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas se zmínit co to děláme a proč to děláme.
    Studijní průměr: neuveden
  • ocenil bych podporu online dostupných prezentací
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehlednější opravování chyb na tabuli při výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Psát, co se snažíme získat, aby se dalo přemýšlet nad postupem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně by bylo vhodné zpřehlednit zápis na tabuli a zvolit pomalejší tempo, neboť z přednášek jsem nepochopila téměř nic z pobrané látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně v psaní na tabuli a snažit se vždycky zdůrazňovat, cože se vlastně dělá, k čemu se chceme dostat, na co to vede...
    Studijní průměr: neuveden
  • snad jen více srozumitelnější zápis na tabuli, zejména se to týká indexování a občasných chybek v zápisu, na které je pro prváka obtížnější prijít
    Studijní průměr: neuveden
  • Tohle je asi jen můj osobní názor, protože zdaleka ne všichni, se kterými jsem se o tom bavil, se mnou souhlasí, ale výklad mi často připadal neuspořádaný až chaotický. Ztrácel jsem se a výkladu prakticky vůbec nerozumněl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uvádět vztahy mezi tématy pro lepší přehlednost a jasnější pochopení souvislostí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vhodnejšie by bolo venovať viac času matematickému aparátu, najlepšie kreditovo ohodnoteným predmetom (ktorého sa dobrovoľne aj tak väčšina účastnila v piatok poobede)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpomalit přednes - posluchači musí volit mezi tím, že budou zcela všechno zapsáno a látku se pokusí pochopit až doma, nebo se nad ní zamyslí při přednášce, ale pak si skoro nic nemohou stihnout zapsat (v prvním semestru to šlo řešit tím, že student navštívil přednášku pro obě poloviny ročníku, při ELMě je to ale horší).
    Studijní průměr: neuveden
  • zrozumitelnejšie písať zápisky na tabuľu a menej predpokladať, že študenti sú géniova
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [53]
1 : |===============.....| 77 % [41] 90%-100%
2 : |===.................| 15 % [8] 75%-90%
3 : |=...................| 5 % [3] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [53] 1.38
1 : |=============.......| 64 % [34] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [18] 2
3 : |....................| 1 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5