Karásek Dalibor Ing. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 21
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Entuziasmus, trochu mírnější hodnocení testíků
    Studijní průměr: neuveden
  • Nápomocný, příjemný, vstřícný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pratelska atmosfera, snazi se to lidsky vysvetlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přátelský přístup ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu vše dokonale vysvětlit a ukázat souvislosti.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Casto se v prikladu zamota, resi ho zbytecne slozite a skoro se nevyzna ve svych poznamkach (ackoli si je aspon trochu pripravil). Ve vysledku se projde malo prikladu a jeste to lidi mate.
    Studijní průměr: neuveden
  • Často se do vykládané látky sám zamotával a nešlo to z jeho výkladu moc pochopit. Měl by povídat spojitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičeních z mechaniky se vůbec nestíhá, zbytečně zabíhá do detailů řešení příkladů. Pokud má někdo velký problém s příkladem, neměl by kvůli tomu zdržet celý koužek. Nabízí konzultace, tak se odvolat na ně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebýt tak zmatený, věc prvně vysvětlit nějak ""lidsky"" a pak matematicky. Ale vcelku jsem spokojen!
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mi vrtalo hlavou, jak mohl Dalibor Karásek sám udělat zkoušku z mechaniky. Do svého výkladu se často zamotával a i když snaha byla, ocenila bych větší porozumění látce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trošku zrychlit.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké