Vysoký Jan Ing. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Uměl dobře vysvětlovat, pomáhal u tabule. Písemky byly zajímavé tím, že často nebylo ani třeba nějak zvlášť umět počítat, jako spíš si uvědomit o co vůbec v příkladu jde, zamyslet se.
    Studijní průměr: neuveden
  • výborně vysvětluje, vždy usměvavý, perfektně ovládá látku a dokáže ji dobře podat
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení takhle po ránu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pomoc u tabule, malé rychlé písemky, za které se daly získat plusové body ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost vysvětlovat- přiblížit látku, která je pro studenty zejména zezačátku velmi těžko polapitelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Energický, vždy dobře probere danou problematiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup ke studentům
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělá orientace v látce, perfektní vysvětlování
    Studijní průměr: neuveden
  • Férový prístup, dobrý postoj, snaha vysvetľovať.
    Studijní průměr: neuveden
  • umí úžasné vysvětlovat a má lidský přístup
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nesmlouvat se studenty, zda k tabuli půjdou, či ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas jen přeříkal větu ze skript a dostatečně ji nevysvětlil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čitelněji psát na tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu viac vysvetliť nepochopené učivo.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10]
1 : |================....| 80 % [8] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [10] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké