Vysoký Jan Ing. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 27
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • dobře vysvětloval, přátelská atmosféra
    Studijní průměr: neuveden
  • Energičnost, zábavné příklady v testech, dobře zopakovaná látka z přednášek na úrovni nutné k počítání příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehled, dobrou schopnost vysvětlovat, dobrý přístup. Nejlepší cvičící tohoto semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Připravené cvičení, látku vysvětlil stručně a jasně
    Studijní průměr: neuveden
  • To, že s námi probral od všeho něco a ne pořádně několik kapitol a některé vůbec jako to dělali někteří jiní cvičící.
    Studijní průměr: neuveden
  • "Vysouš" byl fajn a byla to s ním sranda. Uměl látku dobře vysvětlit a byl ochotný s vypisováním opravných písemek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyžarujúcu radosť, nielen z učenia, častý vtip a schopnosť previesť akýkoľvek príklad na príklad zo života
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Bylo by (alespoň pro mě) výrazně příjemnější, kdyby se druhá zápočtová písemka stihla ještě v posledním týdnu před Vánoci. Stejně v té době plno lidí jde na předtermín z mechaniky, takže těm by to nevadilo určitě. Navíc ? více než polovina studentů po prvních dvou písemkách ještě neměla nárok na zápočet. Takto by tito studenti alespoň věděli, že se přes Vánoce určitě na mechaniku musejí podívat. A pro ty, kteří by zápočet zvládli, by bylo snazší si najít chvilku a nechat si zápočet zapsat do indexu (což takhle problém trochu byl).
    Studijní průměr: neuveden
  • není snad nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Psaní zápočtové písemky až ve zkouškovém není moc prima.
    Studijní průměr: neuveden
  • v ničom
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 85 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké