Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01BPAM1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01SKE] Spolehlivost systémů a klinické experimenty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 19
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Příjemná a vstřícná atmosféra na cvičeních, srozumitelné a tak trochu lidské vysvětlení látky a příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře vedené cvičení, podrobné vysvětlování, spíš pomalejší tempo, které mi vyhovuje. Smysl pro humor a velmi lidský a laskavý přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Humor, nikam nespěchá a vše v klidu vysvětlí (s Fučíkem tvoří docela protiklady)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lidský přístup, ochotu. Důraz na pochopení látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu volnejsi pristup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nemusel by se až tak často zapovídávat Taky by tu mohl více být, přeci jen cvičení ve 40 lidech není zase až tak zábavné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas zbytečně odbočuje od tématu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Práce s časem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Docela bych ocenila sem tam nějaký příklad za domácí úkol, ani by nemusel být nijak zvlášť povinný, ale aby se to dalo odevzdat a případně dostat zpět opravené - asi by mě to více donutilo něco dělat a pak ve zkouškovém bych to fakt ocenila, přeci jen málokdo z nás má tu sebekázeň učit se jen tak průběžně Na začátku semestru se zabere spousta času u konvergence integrálů a extrémy se pak nestíhají
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dostatečně připraví na písemnou část zkoušky (Děmidovič netřeba)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=================...| 83 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 16 % [1] Příliš nízké
3 : |=============.......| 66 % [4] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké