Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18MOCA] Metoda Monte Carlo

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18ZPRO] Základy programování
[818ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |===========.........| 57 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |===========.........| 57 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |===.................| 14 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Témata navštívených přednášek mě zaujala, bohužel jsem z pracovních důvodů nemohl navštívit veškeré přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodně statistiky, rozdělení. Odpor lidí k slovíčku "disperze", kdyby šlo nahradit slůvkem rozptyl, bylo by to o něco lepší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na začátku druhé poloviny semestru jsem přestal přednášky navštěvovat, neboť jsem již získal zápočet. Díky vysoké kvalitě skript nebyla účast ani na první polovině přednášek příliš nutná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nedokázal jsem se zorientovat a ztrácel jsem se ve výkladu, který působil na mě chaoticky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky byly zajímavé, nicméně pro malou účast nakonec zrušené. Probíraná látka je velice kvalitně popsána ve skriptech a přednášky oproti skriptům nic významného navíc nepřináší.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Znalost látky. Prokládání příklady.
    Studijní průměr: neuveden
  • jeho skripta k přednášce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehled, znalosti, zápal pro obor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snahu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • výborně napsaná skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Vzhledem k malému počtu navštívených přednášek nemohu posoudit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více příkladů z praxe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chtělo by to dát přednáškám větší řád a přehlednost a také brát v úvahu, že předmět je i pro neprogramátory, škoda, že pan Virius neumí přenést přehledný výklad ve svých skriptech i do přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |======..............| 28 % [2] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |===========.........| 57 % [4] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 2.00
1 : |======..............| 28 % [2] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5