Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18ZPRO] Základy programování
[818ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 49 / 193
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [48]
1 : |=========...........| 45 % [22]  
2 : |=======.............| 37 % [18]  
3 : |==..................| 12 % [6]  
4 : |=...................| 4 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [48]
1 : |=========...........| 45 % [22]  
2 : |=======.............| 37 % [18]  
3 : |==..................| 12 % [6]  
4 : |=...................| 4 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [20]
  • Bez zájmu o programování stačí chodit pouze na cvičení. Což je škoda jelikož Doc. Virius přednáší dobře.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem jen na prvni prednasce, je dobre, ze neni vyzadovana ucast od lidi, kteri uz programovat umi.
    Studijní průměr: neuveden
  • byl jsem na jedinné, bylo zbytečné tam chodit, protože přednásšky se neprve zpožďovaly za cvikama a poté se bralo něco úplně mimo...
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo zajímavé sledovat, jak postupně klesá účast, kdy ke konci semestru tam bylo sotva 10 lidí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hrůza, myslím, že užitečná byla asi jen ta první ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdybych byl na přednášky nechodil, stejně bych asi zápočtový program napsal, i když jsem předtím nikdy neprogramoval. Všechno potřebné pro praxi se na cvičeních řeklo a přednášku jsem bral jenom jako nástavbu, a popravdě řečeno jsem ne vždy chápal, k čemu mi ta či ona informace z přednášky bude.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášky jsem občas chodil, i když jsem základy programování zvládal a zápočet jsem měl hotový po měsíci. Měl jsem dojem, že mi přednášky i tak něco dávají. Určitý teoretičtější náhled na programování. Ovšem tyto jemnosti byly užitečné právě asi tak pro mě, který jsem balast okolo už uměl. Ti, kteří se programovat teprve učili, na tyto přednášky většinou nechodili, protože se vše potřebné dozvěděli na cvičení. V současné podobě, se současným obsahem, jsou přednášky téměř zbytečné, protože na ně chodí velmi málo lidí a většina nevnímá, co se zrovna říká. A to je škoda, protože docent Virius je podle mě vynikající přednášející.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášky prakticky nikdo nechodí, avšak člověk si tam může (byť jen teoreticky) zopakovat to, co se předtím dělalo na cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím, byl jsem pouze na první přednášce (protože jsem Pascal absolvoval na SŠ, přišly mi zbytečné)
    Studijní průměr: neuveden
  • Obsah prednášok ma neoslovil, programovanie je predmet ktorý by mal prebiehať v menších skupinách a na cvičeniach, prednášky sú zbytočné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáška byla v pátek od 11:30 a ten den moje poslední a já tím pádem jela raději domů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly kvalitní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly pozadu oproti cvičením a nemělo tedy žádnou cenu se jich účastnit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly zajímavé zejména kvůli inforamcím o tom, jak počítač a programovací jazyky fungují, než kvůli výuce programování jako takové.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky se vyplatilo navštěvovat jen zájemcům o obor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky si jen těžko vynucovaly pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehledné, nejde se ztratit. Bohužel poněkud zbytečné, když se člověk programování chvíli věnoval, případně měl Pascal na střední škole povinně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ty přednásky, na kterých jsem byl, se mi líbily. Vyhovovalo by mi probírat látku rychleji, ale byl jsem v tom spíše vyjímkou. :-)
    Studijní průměr: neuveden
  • zájímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • žiadny prínos pre mňa nemali
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [24]
  • Hrál Dooma ;)
    Studijní průměr: neuveden
  • Jednoduché vyjadřování. Vysvětlování látky tak, že ji pochopí i neumětel.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitně vysvětluje, nepřeskakuje nic jako triviální a umožňuje tak pochopit látku i těm, kteří nikdy neprogramovali. Od začátku vštěpuje užitečnost debuggovacích programů tím, že je při přednášce používá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milé vystupování a praktické ukázky programů přímo na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nechci hodnotit. Na přednášky jsem příliš nechodil.
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím, byl jsem pouze na první přednášce (protože jsem Pascal absolvoval na SŠ, přišly mi zbytečné)
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasi srozumitelne, ukazuje priklady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionalita, zkušenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionální přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející vykládá látku pomalu a srozumitelně a vše rovnou předvádí na počítači.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné vystupování, ve svém oboru je jistě mezi nejlepšími.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přístup, sorzumitelnost výkladu, jednoduchost podání výkladu - pochopitelné i pro úplného začátečníka
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhled, dobré vysvětlení látky
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha všechno vysvětlit, kreslení diagramů, které mi pomáhaly se orientovat. Psaní programu přímo na místě, člověk pak viděl, co který řádek dělá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu přesvědčit studenty o důležitosti výkladu.
    Studijní průměr: neuveden
  • sympatický, milé vystupování, ochotný pomoci... rozsáhlé zkušenosti a znalosti problematiky, zajímavý výklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi odborný a zajímavý výklad, prostor pro otázky, ochotně vysvětloval a odpovídal na otázky. Líbily se mi praktické ukázky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ví, o čem mluví. Od začátku dává lidem, kteří již programovat umí, možnost získat rovnou zápočet, a nenavštěvovat přednášku s tím, že to budou oni, kteří budou o něco uchuzeni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše co psal do programu vysvětloval, bylo vidět, že problematice rozumí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výbornou orientaci v probíraném tématu, briskní zodpovídání otázek, dobře poslouchatelný projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výbornou znalost problematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vysvetľoval priamo, jednoducho, no nezaujali ma prednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy po krátkých časových úsecích se ptá studentů, jestli rozumí všemu, co vykládá. Uvádí na "selských" přirovnáních, co k čemu slouží.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý výklad (ikdyž občas o nezajímavých věcech).
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
  • Byl jsem spokojen
    Studijní průměr: neuveden
  • jednoznačne treba zmeniť štruktúru prednášok, sú nepotrebné, keď študenti vedia bez nich absolvovať cvičenia a získať zápočet
    Studijní průměr: neuveden
  • Nechci hodnotit. Na přednášky jsem příliš nechodil.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy mi přišlo, že přednáší o věcech, které nepotřebuju vědět.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemohu posoudit
    Studijní průměr: neuveden
  • Neříkat tak často "prosím vás".
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím, byl jsem pouze na první přednášce (protože jsem Pascal absolvoval na SŠ, přišly mi zbytečné)
    Studijní průměr: neuveden
  • nevím o ničem
    Studijní průměr: neuveden
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan docent Virius místy upadal do trochu monotónně vedeného monologu, který přeci jen znemožňoval plné soustředění poslouchajících .. i když, nepochybuji, že člověk, který se pro to nadchl, se přes tento drobný problém dokázal přenést.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Virius ví, o čem mluví a ví, jak to přednášet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro naprostého počítačového laika to byl výklad poněkud složitý a matoucí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přijde mi, že přednášky moc nesouvisely se cvičeními.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše, přednášky byly zcela nezajímavé, občas chaotické ...
    Studijní průměr: neuveden
  • Zdrojové texty programů, které se napsaly během přednášky, by bylo vhodné umístit na internet, aby student během přednášky mohl dávat pozor a netrápit se tím, že mu něco uteče a nebude k tomu moct vrátit, pokud to nebude mít napsané u sebe.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkusit přednášky trochu oživit, byly poněkud monotónní. Snažit se potlačit opakování slovního spojení "prosím Vás...".
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [48]
1 : |===.................| 14 % [7] 90%-100%
2 : |==..................| 10 % [5] 75%-90%
3 : |==..................| 8 % [4] 50%-75%
4 : |============........| 62 % [30] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [48] 1.75
1 : |=========...........| 45 % [22] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 37 % [18] 2
3 : |==..................| 12 % [6] 3
4 : |=...................| 4 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=======.............| 33 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké