Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FM1] Francouzština M1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 19
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Snaží se podněcovat komunikaci ve FJ.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • humor, přehled, znalosti, lidský rozměr jazykáře
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • umí učit, umí Francouzsky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Hodiny lépe zorganizovat. Vzhledem k velmi rozdílné úrovni znalostí studentů byla některá cvičení pro někoho příliš obtížná, pro jiné zase příliš lehká.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozsah a počet devoirů nebyl odpovídající. Tisk materiálů na každou hodinu je finančně dost nákladný, raději bych si pořídil jednu nebo 2 učebnice / skripta, vyšlo by to levněji a mohli bychom je prodat za rok mladším studentům.. takhle vyhazujeme peníze z okna při už tak finančně nákladném pobytu v Prahe
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Systematičnost... Ta chybí celému předmětu. Většinou se dělá každou hodinu něco jiného (občas jsem měl pocit náhodného), někdy se naopak hodiny opakují, čímž se ztrácí čas a výsledná efektivita je mizivá. Také zadávání domácích úkolů je zcela nevhodné (letité soubory MS Word velikosti desítek MB...).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dávat na net bloky slovíček k tématům (i "známá" slovíčka)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nezapomínat na to, která cvičení se probírala posledně, člověk má ráno tendenci spát a k tomu když dostane cvičení co se už dělalo, tak to opravdu někdy i má tendenci zalomit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Občas se probírá "naše" tématika, takže můžeme získat větší přehled odborných pojmů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ocenuji článek o Jacques-Yves Cousteauovy, byl to můj hrdina z dětství, z oceánografických dokumentů, jinak diktáty a z francouzštiny mi moc na sebevědomí nikdy nepřidají
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=============.......| 66 % [4] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |===.................| 16 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [3] Odpovídající
4 : |==========..........| 50 % [3] Příliš vysoké