Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FZ4] Francouzština Z4

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 17 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Srozumitelnost. Přirozený přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Akčnost a energii, pokud má člověk zájem a motivaci, dokáže (skoro) celou dobu něco dělat. Nehrotí důležitost předmětu, pokud člověk plní svoje povinnosti, je rovněž vstřícná co se týče udělování zápočtů apod. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • V rámci stávajícího systému výuky jazyku bych navrhoval částečně upustit od nepříliš zábavné učebnice a občas pustit nějaký krásný francouzský film (například v Nové vlně mluví postavy skoro pořád :))) nebo muziku. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Platí, co jsem psal do obecných poznámek - nevyhovující je podle mě spíš celý systém, v něm jsou hodiny jazyků na fakultě víceméně ztrátou času při jakékoliv snaze vyučujícího (a hromada stresu ze zkoušek navíc). A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké