Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FM3] Francouzština M3

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 14 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Umění vypíchnout to důležité. Empatii, ochotu poradit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Hodiny měly pomalý průběh, stihlo se toho probrat málo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to větší systém. Probírat postupně gramatické jevy a prohlubovat je. Více konverzace ve dvojicích
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Hodiny byly poznamenány dlouhými prezentacemi. Jejich dobu bych podobně jako na AP3 omezil. Zakázal bych čtení těchto prezentací, v tom případě totiž většinou nikdo nerozuměl a postrádalo to jakýkoli smysl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké