Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01NEX] Návrh experimentů
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01PRSTB] Pravděpodobnost a statistika B
[01TIN] Teorie informace
[01VUAM1] Výzkumný úkol 1
[01VUMM1] Výzkumný úkol 1
[01VUSI1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Dobré vysvětlení problému na příkladech a tedy i příprava na zápočtové písemky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Objektivita, zrozumiteľnosť, snaha pomôcť, vysvetliť, vyzdvihnúť časté chyby...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pohodář, umí vysvětlit, dobrá nálada na cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • trpělivost, ochota vysvtlit, když někdo něčemu nerozumí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nechává studenty přemýšlet u tabule, opravdu vysvětluje postup.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Bez pripomienok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asi v ničem
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v ničem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičenia majú dynamický priebeh a študent na nich nie je nútený zaspať.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení jsou velmi důležitá, protože jak se později ukázalo, je větším problémem získat zápočet a poté napsat písemnou část zkoušky, než finální ústní část zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • fajn
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Stejné, jako ke předmětu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=================...| 85 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké