Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01DIM3] Diskrétní matematika 3
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 9 / 72
Procento hodnotících: 12 %
|==..................|
Celkové hodnocení [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [9]
1 : |===============.....| 77 % [7]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Na 01DIM1 nechodilo víc než dvacet lidí, takže přednášky byly příjemně komorní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky byly vzdy srozumitelne, vedene v prijemne atmosfere. Na zacatku se take trochu zopakovala latka z predchozi prednasky, takze se vzdy hladce navazalo. Vcelku by se mozna hodilo oznacit prednasky jako seminar. Rozhodne nebyly nudne.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Dobře rozumí látce a na požádání cokoli ochotně vysvětlí. A hezky píše. :)
    Studijní průměr: neuveden
  • Dokáže vysvětlit probíranou látku jednoduše a pochopitelně, nedá se zaskočit záludnou otázkou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeji snahu to vsem vysvetlit, vzdy se pta, jestli tomu vsichni rozumi. Ma prijemne vystupovani a pomaha s predvadenim domacich ukolu na tabuli. Vnasi do prednasek pratelskou atmosferu a vyuziva nasi spoluprace pri vykladu. Motivuje nas si hrat s cisly.
    Studijní průměr: neuveden
  • schopnost zorientování při kontrole našich domácích úkolů suprový přístup, snaha uděla přednášku zajímavou
    Studijní průměr: neuveden
  • Výklad byl přehledný a srozumitelný. Kromě toho, že se přednášející patrně velmi dobře orientuje v probírané látce, tak oceňuji také to, že se dokáže rychle zorientovat v mnohdy zmatených výkladech řešení úloh předváděných námi studenty u tabule.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dostatek konkrétních příkladů, přehledné důkazy a matematickou strukturovanost. Závěrečné přednášky o šifrování byly asi nejzajímavější z celého semestru. Nabízené domácí úlohy za body.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu opravdu porozumět žákům.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • buď počítat více příkladů (což by bylo na úkor probrané teorii) nebo dát předmětu ještě nepovinná cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • Obcas venuje reseni domacich ukolu na tabuli velkou cast prednasky a uz pak nezbyva moc na teorii, ale nakonec se kupodivu vsechno stihlo probrat. Je otazka, zda by nebylo lepsi vykladat teorii pred resenim DU.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost rozhodně! Opravdu jsem se neměla čeho praktického a představitelného velmi často chytit
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |===============.....| 77 % [7] 90%-100%
2 : |====................| 22 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [9] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [7] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5