01DIM3  >  Diskrétní matematika 3

Počet hodnotících: 11 / 30
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|

Zapsaných na předmět: 30 studentů.
Ukončilo předmět: 28 studentů.
|===================.| 93 %

Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
  • Fajn předmět, stejně jako v prvním a druhém semestru. Vyzkozušet si prezentování "matematiky" je určitě přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hodí se do budoucna, i když to asi neumíme ocenit. Cenná zkušenost jak je těžké přednášet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná to zní rasisticky, ale... Škoda, že tam chodí tolik béčkařů jen kvůli kreditům. Nechci házet všechny do jednoho pytle, některé probíraná látka zajímala, ale spoustu studentů ne, což předmět hrozně shodilo. Látka je zajímavá a výklad paní docentky tradičně výborný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět dobrý. Jen je škoda, že po prezentacích nezbývalo více času na výklad látky od doc. Masákové.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět to byl zajímavý. Člověk si vyzkouší souvislejší přednes o nějakém odborném tématu a dozví se o spoustě zajímavých problémech
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • tradicne zajimavy jako vsechny DIM, ale nektere prezentace studentu byli nudne
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělý předmět, možná jednotlivé výstupy žáků berou moc času na úkor zajímavé přednášky. Je to škoda, protože na konci semestru si toho člověk moc nepamatuje vzhledem k tomu, že se k látce dostane někdy co dva týdny a jen na pár minut... Jinak skvělý předmět, tak jako všechny diskrétní matematiky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • to, že každý měl svou vlastní prezentaci na cca 25 minut mělo své pro i proti. Velký přínos byl samozřejmě pro každého prezentujícího, protože zkušenosti s přednášením jsou důležité, na druhou stranu, diváctvo většinou nedávalo příliš pozor, protože témata byla rozházena a ani mě osobně ty dané problémy většinou nezajímaly. Další mínus bylo, že paní docentka pak nemohla mít navazující výklad, takže ani z výkladu jsem neměl mnoho (spíš nic)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice užitečný předmět, nastudovat matematický problém v angličtině a pak ho odprezentovat svým spolužákům je velmi cenná zkušenost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný předmět, velmi zajímavá témata prezentací, které museli studenti sami zpracovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Oznámkujte předmět [11] 1.27
1 : |==============......| 72 % [8] 1 (výborně)
2 : |=====...............| 27 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [10] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká