Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM3] Diskrétní matematika 3

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01DIM3] Diskrétní matematika 3
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 28
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [18]
1 : |===================.| 94 % [17]  
2 : |=...................| 5 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.06

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |==================..| 90 % [9]  
2 : |==..................| 10 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |====================| 100 % [8]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Škoda, že tam je tolik studentů jen kvůli těm kreditům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Nechci se opakovat tři semestry za sebou, ale paní docentka je prostě skvělá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pedagogické schopnosti a organizovanost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad úplně všechno. Zlatou křídu si plně zasloužila.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborná pedagožka, umí látku dobře vysvětlit, milý přístup ke studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Mohla by zpřísnit podmínky pro zápočet tak, aby tam nechodili studenti jen kvůli kreditům. Takhle to hrozně snižuje úroveň předmětu. Výklad paní docentky je skvělý a leckteré prezentace taky, ale spousta jich je právě dost katastrofálních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • být asi striktnější co se týče dodržování délky prezentací, pak málokdy zbyl čas na probíranou látku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Tenhle předmět snad žádná cvičení nemá, ne?
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |====================| 100 % [8] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.00
1 : |====================| 100 % [8] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.10
1 : |==================..| 90 % [9] 1
2 : |==..................| 10 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [5] středně obtížný
4 : |========............| 40 % [4] lehký
5 : |==..................| 10 % [1] velmi lehký