01SMB1  >  Seminář z matematické analýzy B1

Počet hodnotících: 18 / 101
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 101 studentů.
Ukončilo předmět: 84 studentů.
|=================...| 83 %

Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [16]
  • pěkný doplněk k hlavní přednášce MAB3
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Předmět skvěle doplňuje MAB3, rozšiřuje látku o další zajímavé a užitečné věci, ujasňuje souvislosti, interaktivní zapojení studentů, probírá se jak teorie, tak praxe. Studentům MAB3 rozhodně doporučuju si SMB1 zapsat a odchodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi důležitý předmět, neboť se zde probírají některé partie MAB3, které se na normální přednášce už pak tolik nerozebírají.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný doplňek k přednáškám MAB3.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý celek, který v určitých ohledech pomáhá nahlédnout do matematické analýzy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • doplnok analýzy, všetko čo sa preberie na prednáške potrebujete ku skúške, takže určite dôležitý predmet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Očekával jsem, že bude sloužit k procvičování a hlubšímu rozebrání učiva probíraného na MAB3, což se z části splnilo, nicméně spíše jsem měl pocit, že slouží k dohánění toho, co se na MAB3 nestihlo nebo k vytváření jakéhosi náskoku před učivem MAB3, což mi občas přišlo spíše kontraproduktivní a zbytečně zatěžující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je dobrym doplnkom k MAB, oplati sa ho zapisat, ale skuska z MAB3 sa da spravit urcite aj bez neho.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podstatě nedílná součást MAB3. Zhruba 1/4 až 1/2 hodin je využita buď jako náhradní přednášky z MAB3 nebo jako termín pro psaní testů MAB3 apod. Jinými slovy: i pokud si předmět nezapíšete, stejně na polovinu hodin budete muset jít, takže si ho zapište.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • V podstatě nutný doplněk k analýze 3, máte možnost si zde zapřemýšlet nad věcmi, na které není na přednáškách čas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé doplnění znalostí z analýzy plus zajímavé přednášky od matematiků (bohužel ale uplně stejná přednáška pana Mikyšky už byla na úvodním kurzu)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodilo se jako doplnění MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Náplň předmětu je dost podobná MAB3, ale dělají se tam věci navíc, poznámky odtud se hodí k přípravě na zkoušku z MAB3.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozhodně nutnost pro rozšíření látky v oblasti diferenciálních rovnic.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dobře vedené, vhodně doplnující informace
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Oznámkujte předmět [18] 1.33
1 : |==============......| 72 % [13] 1 (výborně)
2 : |====................| 22 % [4] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [18]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [18] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká