02DEF1  >  Dějiny fyziky 1

Počet hodnotících: 40 / 782
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 782 studentů.
Ukončilo předmět: 313 studentů.
|========............| 40 %

Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ ]
Jex Igor prof.Ing. DrSc. [ ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Přednášející, Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [40]
  • Dějiny fyziky jsou velmi zajímavý předmět, jenom nechápu proč je povinný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dějiny fyziky s docentem Štollem, co k tomu ještě dodat?
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobře prezentovaná látka, ovšem nemá býti povinnou
    Studijní průměr: neuveden
  • hrozná nuda, nic není slyšet
    Studijní průměr: neuveden
  • Ideálně do hloubky probraná historie fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeden z mých nejoblíbenějších předmětů v zimním semestru. Velmi zajímavou a poutavou formou se člověk dozví zajímavosti z historie fyziky. Zápočet za účast umožňuje lidem, kterého téma zajímá, v klidu poslouchat a předmět si užívat, aniž by museli bleskovou rychlostí opisovat texty z průsvitek, ale bohužel taky těm, které téma nezajímá, umožňuje rušit ostatní svou aktivitou s dějinami fyziky naprosto nesouvisející. Pokud patříte do první skupiny studentů, je nejlepší sednout si do první nebo druhé, maximálně třetí řady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jedná se o dějiny staré fyziky, takže spíš to jsou dějiny filosofie, což není úplně zábavný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je smutné, že jsou dějiny fyziky povinné a že jsou už v prvním semestru. Předmět by byl velmi zajímavý, kdyby nebyla plná posuchárna studentů, kteří si jdou předmět jen odsedět, aby získali zápočet, ale věnují se tam poměrně hlučně svým věcem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kdo už pana docenta při jeho výkladu poslouchal, odnesl si z jeho přednášek plno zajímavých poznatků, které pan Štoll navíc propojoval i s aktuálním děním u nás i ve světě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kredity jen za návštěvu
    Studijní průměr: neuveden
  • Kredity zadarmo. Hurá!
    Studijní průměr: neuveden
  • kredity za účast, nejtěžší bylo vystát si frontu na zápočet
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc pěkné povídáníčko doc.Štolla, škoda že bylo v době oběda
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy zajímavé, někdy nezáživné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas to může být lehce nudné, ale je to něco, s čím se fyzik musí nezbytně seznámit.
    Studijní průměr: neuveden
  • poucne
    Studijní průměr: neuveden
  • Povinnost předmětu je nešťastná...
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet je celkem o.k., ale proc vubec musim ho absolvovat? Vetsina studentu ten predmet vidi jako "2 kredity zdarma".
    Studijní průměr: neuveden
  • Predmet je zaujimavym doplnenim prveho semestra
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě dějiny fyziky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět by měl být charakterizován nikoliv jako dějiny fyziky, ale jako "vybrané kapitoly z lidských dějin, občas se vágně týkající fyziky". Nechme stranou obrovský respekt k panu profesorovi za celoživotní dílo jak ve vědě, tak v její popularizaci, naprostá většina posluchárny nedávala při přednáškách pozor a moc se jim nedivím...
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět, kde si odpočinete od přemýšlení, kdo poslouchá sedá si dopředu, vzadu není slyšet
    Studijní průměr: neuveden
  • příjemné vyprávění o historii fyziky
    Studijní průměr: neuveden
  • Skvěle pojatý, zajímavý předmět, sugestivní, zajímavé přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Super!
    Studijní průměr: neuveden
  • Štolla mi vždycky bylo hrozně líto, 95% lidí se tam baví, část odejde rovnou potom, co se zapíše do prezenčky.. Přitom se jedná o zajímavý předmět, potažmo látku. Podle mě by ale neměl být povinný.
    Studijní průměr: neuveden
  • velice zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobře přednášený odpočinkový předmět a příjemná humanitní vložka - dějiny fyziky určitě mají své místo i v technickém vzdělání. Uprostřed hektického týdne je však většinou přirozeně využit k dělání domácích úkolů, přípravě na další hodiny, nebo na oběd.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi poučný předmět, který dodá obecnější znalosti tolik potřebné pro to, aby se z nás všech nestali jen čistě techničtí maniaci, ale aby i náš historický rozhled vzkvétal.
    Studijní průměr: neuveden
  • V nabitém semestru na něj moc nezbývá čas, i když povídání je hezké.
    Studijní průměr: neuveden
  • vyborny predmet
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá přednáška, během níž se připravíte na mnoho testů z ostatních předmětů a poslechnete si stručný přehled historie fyziky a matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavý předmět, ve kterém jsme se dozvěděli celkem dopodrobna světový vývoj fyziky, určitě si zapíšu i jeho pokračování.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajmavy predmet, jen obcas delal problem nefungujici mikrofon prednasejicio
    Studijní průměr: neuveden
  • zápočet pouze za docházku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápočet za docházku. Občas nějaké zajímavé informace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpětně je mi líto, že jsem si pana Štolla neposlechnul. Pokud si ale nesednete blízko u katedry, nemáte šanci dávat pozor. Navíc je extrémně demotivující sledovat, jak přednáška pro spostu studenů končí zapsáním se do prezenčky pár minut po začátku.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [40] 1.95
1 : |=========...........| 47 % [19] 1 (výborně)
2 : |====................| 20 % [8] 2
3 : |====................| 22 % [9] 3
4 : |==..................| 10 % [4] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [40]
1 : |===.................| 15 % [6] nevyjádřeno
2 : |==============......| 72 % [29] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |==..................| 12 % [5] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká