Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. :: [02DEF1] Dějiny fyziky 1

Další předměty
[02DEF1] Dějiny fyziky 1
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 35 / 312
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [63]
1 : |=============.......| 63 % [40]  
2 : |=====...............| 23 % [15]  
3 : |=...................| 6 % [4]  
4 : |=...................| 6 % [4]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.56

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [32]
1 : |============........| 62 % [20]  
2 : |====................| 21 % [7]  
3 : |==..................| 9 % [3]  
4 : |=...................| 6 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.59

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [31]
1 : |=============.......| 64 % [20]  
2 : |=====...............| 25 % [8]  
3 : |=...................| 3 % [1]  
4 : |=...................| 6 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.52

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [8]
  • Až na občasné selhání techniky perfektní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bohužel to pro mě byl jen prostor, kde jsem poobědvala a pak se věnovala studiu jiných předmětů. Kdyby byl předmět ve vyšším ročníku, tak bych jej asi navštěvovala ráda, ale v prvním semestru je průměrný student FJFI rád, že se konečně zbavil humanitních předmětů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud vás látka zajímá, je vhodné si sednout úplně dopředu, v opačném případě přes hluk v místnosti neuslyšíte ani slovo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě jedny z nejzajímavějších a nejpoutavějších přednášek na FJFI. Jediné, co mě mrzí, je, že příští rok si nebudu moct zapsat DEF1 znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Propojení filosofie historie a vědy
    Studijní průměr: neuveden
  • Super.
    Studijní průměr: neuveden
  • U nějaké činnosti bych si je ráda poslechla, ale sedět kvůli nim 100 minut v posluchárně mi přišlo zbytečné.
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi zajimavy predmet
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • cvičení nebyla
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehled
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Nic mě nenapadá
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [19]
  • Četl nám Epos o Gilgamešovi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho rozsáhlé znalosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je vtipný a nebere se moc vážně, to je sympatické
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadhled nad fyziku. To že se v přednáškách objevuje i Epos o Gilgamešovi je už jistě legendární.
    Studijní průměr: neuveden
  • Orientaci ve všech možných oblastech a jeho příjemnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Osobitost, vtipnost, perfektní vyjadřování, inteligenci a celkové pojetí okolního světa.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pana Štolla upřímně obdivuji. Je to osobnost a neuvěřitelná kapacita. Jsem rád. že jsem dostal příležitost navštěvovat jeho přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Doc.Ing Štoll je legenda a bylo mi ctí účastnit se jeho přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • prichazi v cas, mluvi nahlas
    Studijní průměr: neuveden
  • Radost z toho, že přednáší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozsah jeho znalostí a schopnost je uvádět do souvislostí
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, široký záběr znalostí, pěkné historky
    Studijní průměr: neuveden
  • Úžasný rozhled, všeobecný přehled, laskavý přístup, milé vystupování, vstřícnost, úžasný smysl pro humor, ochotu vyučovat i přes zdravotní problémy a poměrně vysoký věk, bohaté životní zkušenosti, schopnost předávat informace srozumitelnou formou, vypravěčský talent, veselé historky k tématu, zapálenost a nadšení, evidentní radost z přednášení, přehlednost výkladu, znalost čínštiny. Můj oblíbený vyučující.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velký přehled, poutavé přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všeobecný přehled, zaujetí pro to co přednáší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všeobecný rozhled, schopnost vyprávět zajímavě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Výborný vypravěč. Má smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálenost do tohoto oboru svým vypravováním přenáší na posluchače.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [14]
  • Asi by to chtělo změnit podmínky zápočtu, které by eliminovaly přítomnost studentů na přednášce, kde někteří chtějí dávat pozor, a jiní si to jdou pouze "odsedět", aby získali zápočet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bez mikrofonu nemá cenu přednášet. Dalo by se méně odbíhat od tématu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Čas od času přestal fungovat mikrofon a přednášejícího pak nebylo slyšet. Velmi to kazilo dojem z přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doporučovala bych místo obyčejného nějaký clip-on mikrofon. Občas mu klesne ruka a není pak vůbec slyšet, co říká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Když už ten mikrofon má, mohl by do něj mluvit, aby byl slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mikrofon by měl být samozřejmostí, neboť pana docenta není slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná zapojit nějakou interakci se studenty. Takhle se může stát, že někdo vůbec neposlouchá nebo dokonce spí!
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám co vytknout...
    Studijní průměr: neuveden
  • Od té doby, co se vyřešily technické problémy související s používaným mikrofonem, vůbec nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáška by mohla být víc o dějinách fyziky a méně o výkladu čínských symbolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spíš bych měl výtku k zázemí, přednášející profesor je bohužel starší pán, a potřebuje mikrofon aby byl slyšet v celé místnosti, bohužel ne vždy mikrofon fungoval.
    Studijní průměr: neuveden
  • Užitečná by byla abecedně seřazené (původně vytištěné) listy na prezenci.
    Studijní průměr: neuveden
  • vsechno v poradku
    Studijní průměr: neuveden
  • výklad není slyšet pokud člověk nesedí nejdál ve třetí řadě
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Na zápočet stačí navštívit pouze nadpoloviční většinu přednášek, což je v pohodě.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [31]
1 : |=============.......| 64 % [20] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [5] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [5] 50%-75%
4 : |=...................| 3 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [31] 1.52
1 : |=============.......| 64 % [20] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [8] 2
3 : |=...................| 3 % [1] 3
4 : |=...................| 6 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [32] 1.59
1 : |============........| 62 % [20] 1
2 : |====................| 21 % [7] 2
3 : |==..................| 9 % [3] 3
4 : |=...................| 6 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [32]
1 : |=...................| 3 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=...................| 6 % [2] středně obtížný
4 : |======..............| 31 % [10] lehký
5 : |============........| 59 % [19] velmi lehký