Kolář Miroslav :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Těch, kdo nerozumí látce, prostě nevyvolal k tabuli
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice dobré cvičení, asi nejlepší co jsme měli v prvním semestru. Dobře se s ním prodiskutovávájí příklady, na cvičeních je dobrá atmosféra. Pokud se u nějakého příkladu vyskytne problém, cvičení se změní na diskuzi, což je naprosto perfektni, jelikož pak příklad lépe pochopí. Pokud nastane jiný problé, který se nepovede vyřešit na cvičení, vyřeší se na dalším cvičení.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Zápočet dostali všichní, kteří splnili počet účastí na cvikách, což za to co někteří na hodinách předváděli když byli u tabule jsem nechápal.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení jsou zajímavá
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [2] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký