Jindrová Tereza Ing. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Schopnost vysvětlit látku, všichni jsme s naší cvičící byli velice spokojeni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaha, vitalita, na to že je tak mladá tak to celkem zvládá s přehledem
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelnost, schopnost probíranou látku vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobrá schopnost předat a vysvětlit látku, cvičící byla vstřícná a příjemná
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: neuveden
  • získání zápočtu bylo snad až příliš snadné - ne že bych si stěžoval :D - (asi by to chtělo trošilinku těžší testy) většinu semestru jsem měl pocit, že jsme za ostatními kroužky o jeden až dva týdny s látkou pozadu a že jsem to pak na konci roku museli dohánět - plus - měl bych návrh, pokud se v hodinách počítají nějaké vzorové příklady (při vysvětlování nové látky), mohli by se používat i příklady ze starých testů pana docenta Pošty, studentů by to určitě usnadnilo učení se na testy :)
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |===============.....| 75 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký