Kozák Ing. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Príjemný prístup a ochota
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je milý, hodný, usměvavý, vždy s dobrou náladou a cvičení probíhala ve velmi příjemném duchu. Výklad byl srozumitelný, vždy se snažil se vším pomoci. Příklady do minitestíků dával přiměřené, v duchu těch, které jsme počítali na cvíkách nebo byly za Dú, proto se vyplatí Dú dělat. Body za aktivitu rozdal také spravedlivě :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelský přístup, ochutný vždy pomoci a vysvětlit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělý přístup ke studentům, ochota vždy poradit
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • snahu, nepovinné domácí úkoly, snahu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • některé věci se mu zdají jasné, i když nejsou
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • časové rozprostření cvičení témat, tak aby se nedělali 4 druhy řešení diferenciálních rovnic na 1 cviku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Líbí se mi, jak jsou všechna cvičení pod taktovkou pana docenta Krbálka a nemůže se tedy stát, že by jedni dělali to a jiní ne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení byla užitečná, minitesty se hodily
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |============........| 60 % [3] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký