Frýbort Jan Ing. :: [17ZAF] Základy fyziky jaderných reaktorů

Další předměty
[17CIBS] Číslicové bezpečnostní systémy
[17EHJE] Ekonomické hodnocení JE
[17FAR] Fyzika jaderných reaktorů
[17NJZ] Nové jaderné zdroje
[17PRE] Počítačové řízení experimentů
[17PRJT] Přístroje jaderné techniky
[17THN3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
[17TERR] Termomechanika reaktorů
[17VUJR1] Výzkumný úkol 1
[17VUJR2] Výzkumný úkol 2
[17ZAF] Základy fyziky jaderných reaktorů
[17ZAFP] Základy fyziky jaderných reaktorů
[17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1
Role učitele
Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 18 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Prezentace a skripta s příkládky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Celkem přísně opravovaná písemka, možná dáno nezvykem na numerickou přesnost. Na ústní stačí říct co se chce slyšet, totiž to, co je v prezentacích
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne