Tušek Matěj Ing. Ph.D. :: [01FA3] Funkcionální analýza 3

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=============.......| 66 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=============.......| 66 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Že mi nezadal žádný domácí úkol :-)
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Neříkám, že byla cvičení špatná, ale prakticky nic se na nich nestihlo.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Malá hodinová dotace, kdy se prakticky nedá nic pořádného stihnout.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=============.......| 66 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [2] lehký
5 : |=======.............| 33 % [1] velmi lehký