Tušek Matěj Ing. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Skvely. Naprosto skvely. Od cviciciho jsem kupodivu latku chapal mnohem vice nez z prednasky. Cvicici podal lepsi vhled do probirane veci. Upozornoval na veci, ktere jsou ve skriptech spatne. Tricka s westernovymi motivy. ;)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré vysvětlování problémů a organizace cvičení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • počítání s úsměvem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bohužel jsem asi nepochopil o co na RMF jde, ale naplní se zřejmě jedná o jakési důkazy. To co by i nenormální smrtelník nazval důkazem se zde nazývá příklad. A to s velkým P.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Způsob vysvětlování, dohnání chybějící teorie; snahu, aby studenti vše pochopili (i za cenu opakovaného vysvětlování)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Celkový přehled o předmětu (náplni a formě zápočtových písemek apod.)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení z RMF doplňuje přednášky jak na příkladech, tak na důkazech. Zisk zápočtu byl opět velmi náročný, stejně jako v matematických analýzách 3,4
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=============.......| 66 % [4] obtížný
3 : |===.................| 16 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |===.................| 16 % [1] velmi lehký