Strachota Pavel Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01POGR1] Počítačová grafika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==..................| 12 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |=================...| 87 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==..................| 12 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • jeho přístup ke studentům, znalosti, srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látce dobře rozumí, ochota a dobrý přístup ke studentům, cvičená byla zábavná, studenta řešícího příklad u tabule dokáže dobře vést ke správnému řešení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • priateľskosť, pripravenosť a ochotu pomôcť,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup, přátelskost, humor, laskavost, trpělivost, trpělivost, trpělivost. Ochotu vrátit telefon, když ho spolužačka ztratí. To, že se představí do toho telefonu křesním jménem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeden z nejlepších cvičících, je přátelský, dokáže skvěle naučit a připravit na zkoušku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelský přístup. Nechává studenty počítat u tabule, aby si procvičili látku, ale zbytečně je nedusí, když nevědí a pokud se látka nestíhá probrat, nezdržuje se a počítá příklady přehledně sám. Na dotaz podá dobré vysvětlení a případné konzultace také nejsou problém.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemeska s ucivom, stihne prebrat celu stanovenu latku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný člověk. Ochotný vysvětlit co nepochopíme napoprvé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • o ničem nevím
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mohl by míň nadržovat slečnám v závěrečném bodování ;).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mal by sa svedomitejsie pripravovat na cvicenia a hodnotit studentov objektivnejsie.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vypadat víc jako Spock. Připomíná mi Spocka, akorát se tak neoblíká. :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení dobře koncipovaná, stihlo se probrat vše podstatné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • na cvičeniach by sa mali počítať ťažšie príklady. všetko je krásne a ružové a potom príde zápočtovka a zistíte, že máte problém s polovicou príkladov.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více maple a vizualizace problémů prosím!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení jsou precizně připravená od Doc. Krbálka, takže je opravdu vidět jejich návaznost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.38
1 : |=================...| 87 % [7] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==..................| 12 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [2] obtížný
3 : |============........| 62 % [5] středně obtížný
4 : |==..................| 12 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký