Hoskovec Antonín Ing. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Źádné stresy, hezky vysvětleno, složitějšími příklady netrápil studenty u tabule (a tím i ty v lavicích).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas se na můj vkus až moc vysvětlovala teorie na úkor počítání. A vysvětlení teorie navíc působilo kontraproduktivně - spíše mě zmátlo než pomohlo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Někdy byly cvičení příliš chaotické.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas nutí studenty psát blbosti;) Ne, v ničem, cvičení byla fajn.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jelikož u zkoušky se dá používat "oficiální tahák", tak by možná nebylo na škodu, aby už během cvičení s ním pracovat. Např. když se měli použít už dříve vypočítané vztahy, tak místo aby je cvičící napsal na tabuli, tak je mohl nechat studentovi vyhledat v taháku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Bezvy příprava na zkouškovou písemku, člověk získá představu o aplikaci přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |===============.....| 75 % [3] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký