Panáčková Zuzana PhDr. :: [04AM1] Angličtina M1

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04FM1] Francouzština M1
[04FM3] Francouzština M3
[04FP1] Francouzština P1
[04FP3] Francouzština P3
[04FZ2] Francouzština Z2
[04FZ4] Francouzština Z4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 23 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 17 %
|===.................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |=====...............| 25 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • milý přístup ke studentům a to, že nebere ten předmět jako nejdůležitější na škole, aspoň si tam student trochu odpočne od matiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odbornost, ochotu vysvětlit problematiku i při dotazech...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • možná donutit studenty víc něco dělat a ne když položí otázku a student se dlouho neozývá, tak vybrat někoho jiného
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně větší přísnost a pořádek v hodinách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Psaní na tabuli (málo a když už, tak se to nedá přečíst), francouzský přízvuk v angličtině
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ve psaní na tabuli a na rozvrhu cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • velmi jednoduché a pohodové, což se po 5 předchozích dvouhodinovkách celkem hodilo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jelikož je ve třídě 3x více lidí než kolik je pro výuku jazyků vhodných, malá hodinová dotace, ne moc dobrý vyučující angličtiny, učebnice odborné angličtiny ve formátu do které se nedá nic napsat a skoro ani nic přečíst, tak se za celí semestr nic nového z angličtiny nenaučíte.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [2] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=====...............| 25 % [1] středně obtížný
4 : |===============.....| 75 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký