Burdík Čestmír prof.RNDr. DrSc. :: [01NELI] Nelineární programování

Další předměty
[01KVGR1] Kvantové grupy 1
[01LIP] Lineární programování
[01LIPB] Lineární programování B
[01NELI] Nelineární programování
[01TOP] Topologie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Dalo by se to zvládnout rychleji a srozumitelněji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • zápisky, Boyde
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky, knížka podle které jede
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Bylo zadáno 5 otázek napříč učivem. Vše se dalo najít v Boydovi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost nebyla příliš velká, ptá se ale i na věci, co by člověk považoval za detail.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Pohodová atmosféra na předáškách.
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrou náladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Srozumitelnost a ucelenost výkladu. Něco nepodstatného chce a jiné důležitější věci moc neřeší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení k předmětu obecně nejsou. Na přednášce se počítají nějaké příklady a ke složení zkoušky musí student napsat program, který aplikuje část probírané látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |==========..........| 50 % [1] velmi lehký