Lavička Hynek Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Zaujímavé príklady praktického využitia danej látky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zápočtovky nám povolil veškeré materiály a vypsal opravné termíny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Asi by bolo fajn mať trocha viac teoretického úvodu, alebo úvodné príklady predvedené cvičiačim. Lebo keď to prezentujú študenti, tak je v tom trochu zmätok.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jeho způsob výuky mi přišel naprosto nevhodný. Bylo by dobré u každé kapitoly udělat shrnující teoretický úvod, předvést alespoň jeden ukázkový příklad, a pak zadat úkoly. Z toho, co každý u tabule huhňal, se nedalo pochopit skoro nic. Měl by přestat zuřivě bušit kloubem ukazováčku do tabule (v pátek v 7:30 to bylo vážně kruté).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • není dobrý napad davat domácí úkoly na další hodinu a pak je chtít předvést na hodine. Vetšinu si musí studenti nastudovat samy.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení probíhala tak, že nám pan Ing, Lavička zadal příklady za dú které jsme na dalším cvičení předváděli, bez toho aby nás uvedl do problematiky a vypsal alespoň základní vzorečky, které budeme potřebovat, či předvedl alespoň jeden výpočet sám. Pak se divil, že to neumíme a nerozumíme tomu. Neustále po nás chtěl nějaká praktická využití, na čemž by nebylo nic tak strašného, kdyby se vždy dlouze neodmlčel a nekoukal po nás, čímž nastávaly trapné minuty ticha.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký