Matějů Michael Ing. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01LNA1] Lineární algebra 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Názorné vysvětlování teorie na příkladech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nezdržoval se s počátečníma kapitolama (to neznamená že je zanedbal) a díky tomu bylo dost času na Lineární zobrazení, což přišlo vhod.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stihne vše probrat, dokonce nám zbylo jedno cvičení k opakování ke zkoušce. Příklady vysvětluje srozumitelně, když přihlédnu k tomu, že algebra je pro většinu studentů od začátku naprosto nesrozumitelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vskutku vysokoškolské tempo,díky kterému jsme byli napřed, že nám zbyl na cvičeních čas i na několik zkouškových písemek a problémové úlohy. Jeden z nejlepších cvičících v prvním ročníku!
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Ke konci cvičení začal přeskakovat úpravy matice, aby ušetřil čas, jenom napsal jak to vyjde. V tom okamžiku zbytečně spěchá a je těžké sledovat tok jeho myšlenek. Dále by bylo dobré, pokud by lépe informoval o průběžných bodech ze cvičení, ideálně průběžně aktualizovanou tabulkou někde na internetu, klidně i pod pseudonymy nebo kódy. Mnoho studentů se na konci semestru divilo jak na tom jsou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu zpomalit tempo, nebýt chvílemi tak arogantní.
    Studijní průměr: neuveden
  • U delších příkladů by bylo dobré závěrečné shrnutí, co se vlastně udělalo.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičením by prospěla existence řešených příkladů, nějaké jsou sice ve skriptech, ale je jich málo a jsou příliš jednoduché - např. doplněk podprostoru je tam zastoupen příkladem, který je vidět na první pohled a tudíž se tam neukáže jak se má postupovat, pokud to na první pohled vidět není.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |========............| 40 % [2] lehký
5 : |====................| 20 % [1] velmi lehký