Batysta František Ing. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Je na studenty hodný, umí látku vysvětlit.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi oceňuji jeho znalosti, schopnosti ukázat a pomoci a neuvěřitelnou ochotu (konzultace)
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Příliš věří studentovi u tabule, takže se až pozdě zpětně dohledává, kde udělal chybu.
    studijní průměr: neuveden
  • Nic mne nenapadá.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Na cvičeních se z části počítá to, co na základní algebře, spíše obtížnější příklady. Náročnost a komplexnost zkouškových příkladů však ani zdaleka nepokryjí. Vypočítání inverzní matice nebylo probráno vůbec (učí se až v letním semestru), ale zkoušková písemka na ní byla postavená.
    studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že by se na cvičeních měly dělat i jiné příklady než ty základní. Je totiž propastný rozdíl mezi tím, co se počítá na cvičeních a tím, co je u zkoušky.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď