Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
[01DPAM1] Diplomová práce 1
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPMM2] Diplomová práce 2
[01LNA1] Lineární algebra 1
[01LAZ] Lineární algebra 1, zkouška
[01MA1] Matematická analýza 1
[01TIGR] Trivial Introduction to Graph Theory
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 22 / 143
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [22]
1 : |==============......| 72 % [16]  
2 : |====................| 22 % [5]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [22]
1 : |==============......| 72 % [16]  
2 : |====................| 22 % [5]  
3 : |=...................| 4 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.32

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Občas bylo až moc padání ze schodů a alfiček.
    studijní průměr: neuveden
  • Stojí za to. Některé věci zbytečně přeřazeny do kursu Lineární algebry Plus.
    studijní průměr: neuveden
  • U pana Ambroza ma student pochopi alebo aspon nadobudne pocit ze chape algebru celkom prijemnym sposobom :) prednasky nikdy neboli nuda
    studijní průměr: neuveden
  • V podstatě se probere vše, co je ve skriptech, část důkazů byla mírně odlišná od skript. Jinak jsou přednášky velmi vtipné, člověk se na ně vždy těšil. Líbí se mi systém dobrovolných domácích úkolů, které člověku nejen že dodají plusové body ke zkoušce (a ty se velmi hodí), ale také donutí člověka si vše, co se probralo, ještě jednou projít a zopakovat.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
  • Akčnost, schopnost upoutat
    studijní průměr: neuveden
  • Elán s jakým se pouští do přednášení. Na začátku každého dokazování prohodil "To je nějaký jednoduchý, ne?"; a to se stalo i mým heslem u zkoušek.
    studijní průměr: neuveden
  • Humor, priateľský prístup, dobré vysvetlenie učiva
    studijní průměr: neuveden
  • každá přednáška byla zážitek, který se vyplatilo zažít. bylo super vidět, že přednášející opravdu na místě znovu přemýšlí o každé věci, kterou se nám snaží předat - šlo se pak skvěle chytat. strefování se křídou do tabule už pak byla jen třešnička na dortu.
    studijní průměr: neuveden
  • Skvělý přednes, přednáší lidsky, zábavně a je neuvěřitelně ochotný.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi oceňuji očividný zájem o daný předmět, živelný výklad a občasné vtípky.
    studijní průměr: neuveden
  • Velmi vtipné přednášky v uvolněném duchu. Je super vidět taky nějakého profesora, který to zas tak "nežere". Zároveň však udržel vysokou kvalitu přednášek, kterou v úvodu semestru nastolila paní Dvořáková.
    studijní průměr: neuveden
  • Vtipne vsuvky pocas prednasok a sikovne ovladanie troch tabuli, ak k vam z nicoho nic pribehne, nemusite sa bat, len zistuje ci vidite co pise :D a nie vzdy trafi kriedou na miesto na ktore chce poukazat ale vsetci aj tak pochopia o co ide
    studijní průměr: neuveden
  • Vtip, živost.
    studijní průměr: neuveden
  • Živý a poutavý výklad, který není v kolizi s přesností výkladu přednášené látky.
    studijní průměr: neuveden
  • Charisma
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Chápu, že jsou pro vás problémy prvního ročníku LA snadnější než výběr té správné kravaty na večerní koktejlový večírek, ale pro nás chabé studenty, pro které je první ročník tak trošku nový svět je mírně demotivující neustálé připomínání, že všechno co tu děláme je vlastně jenom takové plácání much. To hlavní že teprve přijde. My víme, že to přijde. My na to čekáme. Ale nestrašte nás už tady, když sotva dokážeme napsat gamma tak, aby jsme si to nespletli s ypsilon.
    studijní průměr: neuveden
  • Nepoužívat písmenko "ksí" z řecké abecedy. Než jsem toto písmenko napsal, tak pan Ambrož byl na druhém konci tabule.
    studijní průměr: neuveden
  • Občasné lehké ztracení se v důkazech.
    studijní průměr: neuveden
  • Občas trochu zmatené psaní na tabuli
    studijní průměr: neuveden
  • podľa mňa v ničom
    studijní průměr: neuveden
  • V ničem, ať zůstane takový, jaký je!
    studijní průměr: neuveden
  • Využijte toho, že tolik přednášek nadbývá, a doplňte základní kurs. Některé věci jsou na LAP přesunuty naprosto zbytečně a jen ubírají čas, kterého je tam málo, když tady přebývá.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [26]
1 : |==..................| 11 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [22]
1 : |==============......| 72 % [16] 90%-100%
2 : |===.................| 13 % [3] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 9 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [22] 1.32
1 : |==============......| 72 % [16] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [5] 2
3 : |=...................| 4 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [33]
1 : |======..............| 30 % [10] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [29]
1 : |===.................| 17 % [5] Slovní odpověď