Batysta František Ing. :: [01LNA1] Lineární algebra 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Připravenost, ochota vysvětlit, příjemná atmosféra na cvičeních (často jsme se i zasmáli, to je vždycky fajn), středně rychlé tempo při řešení příkladů (ne příliš pomalé, ne příliš rychlé). To samé platí i pro jeho kolegyni, která naše cvičení částečně vedla. Oba doporučuji jako cvičící pro aktivní studenty, kteří mají zájem se učit.
    studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Možná ještě trochu zlepšit vysvětlování. Je ochotný cokoli vysvětlit, občas je ale vysvětlování rozvleklé a nedojde zdárného cíle. Věřím ale, že po pár letech cvičení každý cvičící získá představu o tom, co studentům dělá problémy, postupně nalezne funkční vysvětlení, a tento problém se tak sám vyřeší.
    studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Nešťastné byly situace, kdy museli cvičící jet napřed oproti přednáškám. Jinak nemám žádných poznámek.
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==========..........| 50 % [1] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď