Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01MBI] Matematické techniky v biologii a medicíně
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=============.......| 66 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69


C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Za sdělení svého náhledu na věc. Ostatní cvičící jen tupě zopakují co nám mají říct, ale Klika šel na problémy svým způsobem stylu "Na to nějak přijdeme." Na cvičení jsme stihli skoro vše a zajímavé příklady, které se od něj objevily v minitestech nám pomohli později řešit i Krbálkovo zkouškové písemky.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobré podání látky, spokojenost s jeho výkonností.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Naprostý přehled v dané problematice, schopnost dovysvětlit látku z přednášky.
    Šimon Novák

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Asi připravenost na hodinu, když už potřetí říkal, že tu písemku někde měl a začal vymýšlet podobnou, tak už to začalo být podezřelé. A na odpověď typu "Z čeho ten test bude?" Byste pravděpodobně nechtěli slyšet: "Kde to jsme, co vlastně děláme, z čeho byl ten minulý? .. Aha, tak něco z toho co jsme probrali."
    studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Asi dvakrát zapomněl své předem připravené zadání na minitest, který pak vymýšlel z hlavy, což vždy bylo vždy velice zajímavé :D. Dále prohlásil, že nerad cvičí látku o kvadrikách - na většinu cvičení jsme měli jako náhradu jeho kolegu paralelního kruhu. Možná to byla shoda okolností, že zrovna musel odjet, ale kdyby ne, tak by mi to přišlo vcelku líto, jelikož jsem s panem Klikou měl cvičení rád a nerad jsme měnil.
    studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V zapomínání připravených minitestů a následném zadavání z hlavy.
    Šimon Novák

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Krbálek nastavil laťku pro cvičení hodně vysoko a snažil se jí pro všechny cvičící hezky zarovnat, myslím, že se mu to i podařilo.
    studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |=======.............| 33 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [2] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Slovní odpověď

Komentář vyučujícího k hodnocení předmětu

Dekuji za pripominky. Testy budu peclivejci schranovat, jelikoz vskutku vidim, ze jejich vyhledavani na Vas neblaze pusobi.
VK