Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. :: [01MAP] Matematická analýza plus

Další předměty
[01ALT] Algebraické struktury v teoretické informatice
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 34
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [13]
1 : |===.................| 15 % [2]  
2 : |==============......| 69 % [9]  
3 : |===.................| 15 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [3]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.83

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.63
medián: 1.39
průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=================...| 85 % [6]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Nejedná se o přednášky, ale o zkoušku. Ta má tři části, písemnou praktickou, písemnou teoretickou a ústní. První část je možno nechat si prominout za tři testy, které se píší během semestru (vřele doporučuji), druhá část je písemná (čtyři příklady, jednodušší důkazy, definice) a ústní, kde člověk dostane zadánu otázku, připraví si odpověď a zkoušející si ji projde, dá další atp... Celkově trvá ústní část asi hodinu.
    studijní průměr: neuveden
  • Vyborne, snazil sa to podat tak, aby sme tomu vsetci aspon trochu rozumeli
    studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Cvičení nejsou, jedná se o zkoušku
    studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • prezentace z přednášky pro rámcovou orientaci, skripta pro podrobnosti a důkazy, někým sepsaný seznam vět a definic, Analýza v příkladech (na praktickou část)
    studijní průměr: neuveden
  • Skripta J. Vondráčkové a E. Pelantové, vlastní zápisky.
    studijní průměr: neuveden
  • Zápisky z přednášek, skripta prof. Pelantové, materiály doc. Pošty o sinu a cosinu.
    studijní průměr: neuveden
  • Nasla som na internete podobne vety s dokazmi.
    studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Kdo měl dostatek bodů z písemné části, mohl přistoupit k ústní. Ta probíhala v poklidu, každý dostal nějakou otázku, měl dostatek času ji vypracovat a následně ji převyprávěl některému ze zkoušejících (oba byli přítomni). Pokud byla otázka v pořádku, zkoušející se rádi vrátili k písemce a rozebrali se studentem, co měl špatně (je tedy dobré se mezi písemnou a ústní částí podívat na to, v čem si student není zcela jist, že má správně). Zkouška byla jednodušší než mé očekávání. Zdálo se, že to zkoušející nechtějí protahovat, neměli potřebu studenty nějak dusit.
    studijní průměr: neuveden
  • letošní analýza byla plná adrenalinu - opravdu hodně záleželo na tom, kdo sestavoval písemku, jestli do ní zahrnul pouze věci ze skript a přednášek, nebo pokud se ve zkouškové písemce objevily i věci, na které nebylo z prvácké perspektivy možné se v rámci i pečlivého učení připravit. takové termíny vstoupily do dějin jako "udělali to dva ze třiceti". je výhodné napsat dobře písemky v průběhu semestru a když už je má člověk uznané tak příliš nehazardovat se zkouškovou praktickou písemkou, ale ani pokud se nepovede ji mít odpuštěnou, není nic ztraceno, jen se musí opravdu hodně počítat a získat cvik.
    studijní průměr: neuveden
  • Zkoušeli doktor Tušek i docent Pošta dohromady. Začíná se písemnou částí (necháte-li si uznat praktickou část, což důrazně doporučuji - s tím se ovšem pojí doporučení průběžné písemky nepodcenit, dobrá známka je velmi nápomocná), poté delší pauza, než to opraví a poobědvají. Tím je část studentů odfiltrována a pokračuje se zkouškou ústní. Sesadí studenty do řady, obcházejí a zadávají otázky. Sepisujete, ukážete, okomentujete. Když se vám písemná část nepovedla, nebo se vám nedaří u ústní, může se zkouška protáhnout. Jinak je vše rychle za vámi a ve výsledku není zkouška ani zdaleka tak náročná, jak se proslýchá.
    studijní průměr: neuveden
  • Bolo to dost narocne, no pacilo sa mi, ze sme si mohli nechat uznat body zo semestru na pocetnu cast skusky. Teoreticka cast bola celkom jednodcuha, ak clovek aspon ako tak pochopil prednasku. Ustna cast bola velmi prijemna, skusajuci bol objektivny a za 10 min som bola so skuskou hotova.
    studijní průměr: neuveden
  • Zkouškový boj u pana Severina působí značně nefér. To co se někde uzná se jinde neuzná, to co se někde přehlédne se někde zaškrtá a tak dále. Já jsem měl zrovna štěstí, ale cítil jsem kolem sebe pácháno Zlo.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Vyjádřeno u předmětu MA1.
    studijní průměr: neuveden
  • Humor, profesionalitu, zlobu :)
    studijní průměr: neuveden
  • Krutost
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Vyjádřeno u předmětu MA1.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 90%-100%
2 : |======..............| 28 % [2] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Vlastní zápisky
2 : |=====...............| 27 % [3] Skripta
3 : |....................| 0 % [0] Wikiskripta
4 : |====................| 18 % [2] Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 2.14
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=================...| 85 % [6] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
1 : |==..................| 12 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [3] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [2] lehký
5 : |===.................| 16 % [1] velmi lehký

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď