Pošta Severin doc.Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01ALT] Algebraické struktury v teoretické informatice
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[01FKP] Funkce komplexní proměnné
[01FKPB] Funkce komplexní proměnné B
[01MAP] Matematická analýza plus
[01MA1] Matematická analýza 1
[01MAZ] Matematická analýza 1, zkouška
[01MAM] Matematické minimum
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 188
Procento hodnotících: 6 %
|=...................|
Celkové hodnocení [13]
1 : |===.................| 15 % [2]  
2 : |===========.........| 53 % [7]  
3 : |======..............| 30 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.15

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.60
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.70
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |===.................| 15 % [2]  
2 : |===========.........| 53 % [7]  
3 : |======..............| 30 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.15

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.65
medián: 1.42
průměr hodnocení: 1.70


P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Přednášky byly obě na matfyzu, jedna v 7:30, druhá v 17:30, což člověka moc nemotivuje tam jezdit, ale chápu, že v dané situaci to nešlo řešit jinak. Co se týče obsahu, je důležité nenechat si ujet vlak a poctivě chodit na všechny přednášky. Po nuceném vynechání dvou přednášek u mne došlo k takové dezorientaci, že jsem poslední měsíc vynechala a radši se to učila svým tempem.
    studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Humor, vysvětlování.
    studijní průměr: neuveden
  • Možnost konzultací, prezentace na přednášce.
    studijní průměr: neuveden
  • Myslím, že docent Pošta se opravdu hodně snaží vše vysvětlit. Často udal i několik příkladů stejné problematiky, aby se ujistil, zda pojmu rozumíme.
    studijní průměr: neuveden
  • organizovanost, strukturovanost.
    studijní průměr: neuveden
  • Pošta má řadu kvalitních materiálu k učení (tzn. Zápisky z přednášky), protože je ale krutý a chce aby lidi chodili na přednášky až na daleký MFF, většinu z nich nezveřejňuje.
    studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Hlasnejšie hovoriť
    studijní průměr: neuveden
  • Možná jednodušší důkazy
    studijní průměr: neuveden
  • psát větším písmem na tabuli, často se to nedalo kvůli velikosti rozluštit.
    studijní průměr: neuveden
  • Trochu mi vadilo prezentování při přednášce. Ta prezentace není špatná jako kostra na samostudium, ale přednášku bych raději bez ní. Dále by bylo fajn, kdyby se pan docent snažil trochu více motivovat studenty ke zvídavým otázkám. Když už se ho někdo na něco odvážil zeptat, přišlo mi, že s daným jedincem neměl dostatečnou trpělivost a často ho před ostatními (možná neúmyslně) ponížil. Občas píše tak malá písmena, že to člověk luští i z první řady.
    studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [14]
1 : |=...................| 7 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |============........| 61 % [8] 90%-100%
2 : |=...................| 7 % [1] 75%-90%
3 : |=====...............| 23 % [3] 50%-75%
4 : |=...................| 7 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 2.15
1 : |===.................| 15 % [2] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 53 % [7] 2
3 : |======..............| 30 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [18]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
1 : |==..................| 11 % [2] Slovní odpověď