[01FA1] Funkcionální analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 22
- Procento hodnotících: 36 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 22 studentů.
- Ukončilo předmět: 19 studentů.
- Průchodnost: 86 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [7]
-
Pěkný a užitečný předmět, u kterého je jen škoda, že muselo dojít k rozdělení na FA1 a FA3, protože látka se mírně prolíná a občas díky tomu nejdou moc některé věci pochopit.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednáška srozumitelná, cvičení také. Nároky na zápočet výborné a zkouška zvládnutelnástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zajimavy a dulezity predmet.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Možná by neuškodilo zvýšit u tohoto předmětu hodinovou dotaci a některým tématům se věnovat více, než tomu doposavaď je.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Opakování a rozšíření pojmů z LAA a MAA, operátory.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Úvod do funkcionální analýzy, zobecnění věci z lineární algebry a mat. analýzy.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Zajímavý předmět, jen by mohly být zvýšena hodinová dotace.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [8]
Průměr odpovědi: 1.50
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 50 % [4]: 1 (výborně)
- 2 : 50 % [4]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [8]
Průměr odpovědi: 2.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 12 % [1]: nevyjádřeno
- 2 : 0 % [0]: ano
- 3 : 75 % [6]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 0 % [0]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká