Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01FA1] Funkcionální analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / 21
  • Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [8]
1:
62 % [5]
2:
37 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [8]
1:
62 % [5]
2:
37 % [3]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • Rozumi probirane latce, ma se studenty trpelivost.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Výborné porozumění látce, ochotu poradit s úkoly a schopnost zesrozumitelnit méně srozumitelný výklad úkolu od spolužáků.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Úsměv a pozitivní přístup!
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Orientaci v látce.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Mpžná by bylo dobré se víc zaměřit na věci, které se pak zkouší.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Modrá smrt doplněná zápisky z přednášek.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
    • Zkouška byla velmi důkladná, jelikož ji zkoušeli postupně dva zkoušející. Nejprve pořádné prozkoušení celé látky u doktora Tuška, kde oceňuji, že u některých důkazu stačilo pouze říct princip s důležitými body a detaily a zbytek nebyl třeba. A poté dozkoušení u profesora Havlíčka, kde padaly i otázky na to vymyslet něco navíc, což si myslím, že je u těch stěžejních předmětů pro dobré známky více než žádoucí a také zajímavější.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • na zápočet je potřeba si připravit a odprezentovat zadaný příklad
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Cvičení probíhají způsobem semináře. Studenti přednášejí předem samostatně připravené důkazy vybraných vět a příkladů. Úvodní příklady mi přišli náročnější a obsahově rozsáhlejíší než některé pozdější, na druhou stranu se zas ty pozdějísí víc užijí na zkoušce.
      Ondřej Čajánek
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 50 % [1]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [8]

Průměr odpovědi: 1.38

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 62 % [5]: 1
  • 2 : 37 % [3]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 37 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 62 % [5]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký