Tušek Matěj Ing. Ph.D. - [01FA1] Funkcionální analýza 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 8 / 21
- Procento hodnotících: 38 %
Celkové hodnocení [8]
1: |
|
62 % [5] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.38
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [8]
1: |
|
62 % [5] |
2: |
|
37 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.38
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
Rozumi probirane latce, ma se studenty trpelivost.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Výborné porozumění látce, ochotu poradit s úkoly a schopnost zesrozumitelnit méně srozumitelný výklad úkolu od spolužáků.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Úsměv a pozitivní přístup!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Orientaci v látce.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
-
Mpžná by bylo dobré se víc zaměřit na věci, které se pak zkouší.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Modrá smrt doplněná zápisky z přednášek.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
-
Zkouška byla velmi důkladná, jelikož ji zkoušeli postupně dva zkoušející. Nejprve pořádné prozkoušení celé látky u doktora Tuška, kde oceňuji, že u některých důkazu stačilo pouze říct princip s důležitými body a detaily a zbytek nebyl třeba. A poté dozkoušení u profesora Havlíčka, kde padaly i otázky na to vymyslet něco navíc, což si myslím, že je u těch stěžejních předmětů pro dobré známky více než žádoucí a také zajímavější.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
-
na zápočet je potřeba si připravit a odprezentovat zadaný příkladstudijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Cvičení probíhají způsobem semináře. Studenti přednášejí předem samostatně připravené důkazy vybraných vět a příkladů. Úvodní příklady mi přišli náročnější a obsahově rozsáhlejíší než některé pozdější, na druhou stranu se zas ty pozdějísí víc užijí na zkoušce.Ondřej Čajánek
-
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 50 % [1]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [1]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [8]
Průměr odpovědi: 1.38
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 62 % [5]: 1
- 2 : 37 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 37 % [3]: středně obtížný
- 4 : 62 % [5]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký