Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Havlíček Miloslav prof. Ing. DrSc. - [01FA1] Funkcionální analýza 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 8 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [7]
1:
85 % [6]
2:
14 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Na přednáškách se dělají věci daleko podrobněji, než ve smrti a pochopit látku bez nich by bylo velmi obtížné.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky jsou občas zmatené a Modrá smrt je ... smrt. Občas by nezaškodila větší připravenost přednášejícího. Ne všechny důkazy jsou provedeny úplně pořádně. A když už jsou, tak jsou velmi rychle smazány.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Modra smrt.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zápisky a Modrá smrt
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vlastní zápisky kombinované s modrou smrtí
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Modrá smrt, zápisky z přednášek (vlastní, spolužáci a Jindrová na ftp), zápisky z cvičení
      Ondřej Čajánek
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Objektivni, primerene narocna zkouska.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • zkouška je rozdělena do dvou částí. První zkouší cvičící, druhou přednášející., každy zadá dvě otázky. Zkoučka mi přišla objektivní
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • Vtip a schopnost ukázat všechny důležité kroky a ty jednoduché vynechat.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • vykládá srozumitelně a tak aby látce každý porozuměl už na hodině
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Dobré tempo a důraz na důležité věci.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • dobře vysvětluje, dává příklady.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Nemazat některé věci těsně poté, co je dopíše.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nemazat i sebenší poznámku ihned po dopsání. Tyto poznámky mi nejvíce pomáhaly při chápání učiva
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 14 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 12 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [7]

Průměr odpovědi: 1.14

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 85 % [6]: 1 (výborný)
  • 2 : 14 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5