[02KVAN] Kvantová mechanika
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 13 / 56
- Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
- Zapsaných na předmět: 56 studentů.
- Ukončilo předmět: 39 studentů.
- Průchodnost: 69 %
-
N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
-
Příjemné uvedení do kvantové fyziky. Pořád je tam magie a věci padají z nebe, ale už to není tak strašné :)studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
První skutečně seriozní úvod do základů kvantové mechaniky v rámci studia. Předmět jako takový je velmi dobře koncipován, snad jen by si možná zasloužil větší dotaci, neboť mi přijde, že věcí, které by bylo možno zmínit a probrat je více, než se vůbec dalo stihnout, především by to možná ocenili ti, kteří již dále kvantovou mechaniku mít nebudou v rámci studia.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
během semestru jsem moc netušil (nebyly zápočtové testy, tak mě nic nenutilo se kvantovku učit), ale za pár dní o zkouškovém se dalo všechno dohnat. Samozřejmě to dohánění bylo doprovázené nadávkami a kletím.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Asi nejlepší fyzikální předmět, na kterém jsem byl, což může být dáno z velké části tím, že jsme se spoustu věcí dověděli paralelně na RMF a konečně jsme se tedy "nepředbíhali" s matematickým aparátem.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Hezký předmět, líbilo se mi to.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
V průběhu přednášek a cvičení jsem skoro celý semestr vůbec nechápala "co se děje". Většinu látky jsem pochopila až po důkladném nastudování látky RMF ve zkouškovém. Je to trochu škoda. Jako u téměř všech fyzik ze základního kurzu FJFI mi v chápání a docenění předmětu bránila pokročilá matematika.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Odvození základních kvantových jevů.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Věci to jsou jistě zajímavé a užitečné, smysl ale začnou dávat až při učení na zkoušku.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Velice zajímavý předmět, probraný dost matematicky do hloubky. I přes snahu přednášejícího se však často obsah přednášek jevil jako fyzikální pohádky bez vazby na realitu a aplikace - učit kvantovou mechaniku je však v tomhle ohledu náročné.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
Celkem fajn uvod do kvantove mechaniky.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
Se závěry kvantové mechaniky jsem se stále nevyrovnal.studijní průměr: (2.0, 2.5>
-
celkom fajnstudijní průměr: neuveden
-
První část kvantové mechaniky (společná pro A i B matematiku).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
N :
Oznámkujte předmět [13]
Průměr odpovědi: 1.46
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 53 % [7]: 1 (výborně)
- 2 : 46 % [6]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
N :
Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]
Průměr odpovědi: 1.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 69 % [9]: ano
- 3 : 15 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
- 4 : 7 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká