Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

[02KVAN] Kvantová mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 13 / 56
  • Procento hodnotících: 23 %
Průchodnost předmětu
  • Zapsaných na předmět: 56 studentů.
  • Ukončilo předmět: 39 studentů.
  • Průchodnost: 69 %
  • N :  Obecné poznámky k předmětu jako celku. [13]
    • Příjemné uvedení do kvantové fyziky. Pořád je tam magie a věci padají z nebe, ale už to není tak strašné :)
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • První skutečně seriozní úvod do základů kvantové mechaniky v rámci studia. Předmět jako takový je velmi dobře koncipován, snad jen by si možná zasloužil větší dotaci, neboť mi přijde, že věcí, které by bylo možno zmínit a probrat je více, než se vůbec dalo stihnout, především by to možná ocenili ti, kteří již dále kvantovou mechaniku mít nebudou v rámci studia.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • během semestru jsem moc netušil (nebyly zápočtové testy, tak mě nic nenutilo se kvantovku učit), ale za pár dní o zkouškovém se dalo všechno dohnat. Samozřejmě to dohánění bylo doprovázené nadávkami a kletím.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Asi nejlepší fyzikální předmět, na kterém jsem byl, což může být dáno z velké části tím, že jsme se spoustu věcí dověděli paralelně na RMF a konečně jsme se tedy "nepředbíhali" s matematickým aparátem.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Hezký předmět, líbilo se mi to.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • V průběhu přednášek a cvičení jsem skoro celý semestr vůbec nechápala "co se děje". Většinu látky jsem pochopila až po důkladném nastudování látky RMF ve zkouškovém. Je to trochu škoda. Jako u téměř všech fyzik ze základního kurzu FJFI mi v chápání a docenění předmětu bránila pokročilá matematika.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Odvození základních kvantových jevů.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Věci to jsou jistě zajímavé a užitečné, smysl ale začnou dávat až při učení na zkoušku.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Velice zajímavý předmět, probraný dost matematicky do hloubky. I přes snahu přednášejícího se však často obsah přednášek jevil jako fyzikální pohádky bez vazby na realitu a aplikace - učit kvantovou mechaniku je však v tomhle ohledu náročné.
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
    • Celkem fajn uvod do kvantove mechaniky.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • Se závěry kvantové mechaniky jsem se stále nevyrovnal.
      studijní průměr: (2.0, 2.5>
    • celkom fajn
      studijní průměr: neuveden
    • První část kvantové mechaniky (společná pro A i B matematiku).
      studijní průměr: (1.5, 2.0>
N :  Oznámkujte předmět [13]

Průměr odpovědi: 1.46

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 53 % [7]: 1 (výborně)
  • 2 : 46 % [6]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
N :  Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [13]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 69 % [9]: ano
  • 3 : 15 % [2]: Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
  • 4 : 7 % [1]: Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká