Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LALA] Lineární algebra A 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 12 / 86
  • Procento hodnotících: 13 %
Celkové hodnocení [21]
1:
71 % [15]
2:
28 % [6]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [10]
1:
80 % [8]
2:
20 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [11]
1:
63 % [7]
2:
36 % [4]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.36

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • prednášky na veľmi vysokej úrovni
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky jsou víceméně jen "skripta live". Všechno celkem pochopitelné. Doporučuji si kapitolu jednou lehce přečíst před přednáškou, zlepší pak pocit a chápání na přednášce.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Na hromadných cvičeních jsme se nezastavili, ale všechno bylo jasné a dalo se to případně vstřebat až doma.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Pohodový přístup. Dále oceňuji, že i na cviku se zabýval teorií a ne jen počítáním.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
    • Mohl by na nás trochu přitvrdit.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
    • Skripta a vlastní poznámky, případně domácí ulohy, bohatě stačí ke složení zkoušky.
      studijní průměr: neuveden
    • Vlastní zápisky a skripta.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky = skripta
      studijní průměr: neuveden
    • Skripta jako příprava ke zkoušce bohatě stačila, jsou perfektní.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky jsem téměř nevyužil, stačily mi pouze skripta.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • A skripta, velice čtivé, doplní drobnější důkazy které se na přednáškách proletěly.
      studijní průměr: neuveden
    • Skripta paní docentky jsou dobře napsaná, učit se odjinud není potřeba.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [8]
    • Doporučuji snažit se splnit praktickou část už během roku, na samotnou teorii je snazší se naučit. U ustní zkoušky už jde jen o věty a důkazy, je to náročné na nervy ale jde to. Paní Dvořáková je fér, někdy dá trochu nápovědu nebo poradí jak se na problém dívat.
      studijní průměr: neuveden
    • Písomná časť mi neprišla moc zložitá. Oplatí sa odbiť si prax cez semester. Teória na písomnej časti nie je moc náročná. Ústna skúška je veľmi náročná, no naozaj férová. Ak idete na ústnu skúšku, dostanete naozaj spravodlivé ohodnotenie. Skúška, ktorá najlepšie preverí znalosti.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška byla asi tou nejnáročnější z celého semestru. Nečekalo nás tam ale nic záludného a složit poté ústní zkoušku už nebyl problém. Bylo třeba umět především "ohvězdičkované" věci ze skript.
      studijní průměr: neuveden
    • Paní Dvořáková je u zkoušky moc hodná a pomáhá.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška se dá zvládnout celkem dobře, aby student uspěl, stačí si nastudovat skripta a není potřeba nic velkého vymýšlet. U ústní byla příjemná atmosféra, zkoušející občas trochu pošťouchla. Hodnocení mi přišlo férové, ale jako u všeho je potřeba mít kliku na otázky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Na ústní části mě držela opravdu dlouho. Už jsem byl na konci sil a stále nebyla přesvědčená.
      studijní průměr: neuveden
    • Otázky rozdělené podle známky na kterou člověk aspiruje. Vstřícný přístup zkoušející, doplňující otázky (důkazy) pokud člověk tápe.
      studijní průměr: neuveden
    • Zkouška byla náročná hlavně na nervy a soustředění. Vadilo mi několikahodinové čekání na výsledky písemné části a potom ještě cca 3 hodiny u ústní zkoušky. U ústní zkoušky mi vadilo ?koupání? v neznalosti. Pokud je vidět, že se student nechytá, tak by se měl zkusit trochu popostrčit nebo nechat otázku být a jít dál. Přišlo mi, že se při určování konečné známky moc nekoukalo na výsledky písemné části.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
    • precíznosť, náväznosť na skriptá, nerobí chyby
      studijní průměr: neuveden
    • Vše jasně a srozumitleně vysvětlí.
      studijní průměr: neuveden
    • Dobře vysvětlí, nedělá zmatky, hodně odkazuje na předešlé věty a vysvětluje každý krok. Dokáže problematiku vysvětlit i trochu polopatě.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Napsala fakt skvělý skripta. Vážně nejčtivější skripta prvního semestru. Zadává super teoretické úlohy.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • monotónnosť výkladu
      studijní průměr: neuveden
    • Ozvláštnění ústního projevu by mohlo prospět. Není to nic hrozného. Jen když dokazuje to nejvíc vopruz nudný lemma (který je třeba jasný a je ho třeba dokázat jen formálně) tak u toho mluví pořád stejným hlasem, jako když vyslovuje super duper zajímavou větu.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Pohoda. Doporučuji si večer předtím zběžně projít látku z přednášek, jinak se občas stává, že tam budete jen koukat jako vyvoraná myš
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 90 % [10]: 90%-100%
  • 2 : 9 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [1]: Vlastní zápisky
  • 2 : 44 % [8]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [11]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 9 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 81 % [9]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 9 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [11]

Průměr odpovědi: 1.36

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 63 % [7]: 1 (výborný)
  • 2 : 36 % [4]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [10]

Průměr odpovědi: 1.20

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 80 % [8]: 1
  • 2 : 20 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 20 % [2]: obtížný
  • 3 : 60 % [6]: středně obtížný
  • 4 : 20 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký