Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Dvořáková Lubomíra doc. Ing. Ph.D. - [01LALB] Lineární algebra B 1, zkouška

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 18 / 141
  • Procento hodnotících: 12 %
Celkové hodnocení [30]
1:
53 % [16]
2:
30 % [9]
3:
13 % [4]
4:
3 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.67

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [14]
1:
57 % [8]
2:
28 % [4]
3:
7 % [1]
4:
7 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.64

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [16]
1:
50 % [8]
2:
31 % [5]
3:
18 % [3]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.69

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
    • Na přednáškách bylo řečeno takřka to stejné, co je i ve skriptech. Přednáška na začátku začala a probíhala (na můj vkus) velice vysokým tempem, styl definice, věta, důkaz.
      studijní průměr: neuveden
    • Zapísal som priemerne 7 strán za prednášku.
      studijní průměr: neuveden
    • viz předchozí hodnocení
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Cvičil ma pán Humhal. Je veľmi prísny a korektný, avšak, to človeka motivuje tú algebru sa na cvičenie dobre naučiť.
      studijní průměr: neuveden
    • viz předchozí hodnocení
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Pán Humhal je dobrý cvičiaci. Možno by som doporučil viac osobného kontaktu, ale je to v poriadku.
      studijní průměr: neuveden
    • viz předchozí hodnocení
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
    • Stačí
      studijní průměr: neuveden
    • Je opravdu velmi dobré si projít testy z předešlých let.
      studijní průměr: neuveden
    • Skripta docentky Dvořákové jsou skvělý zdroj učení ke zkoušce. Příjemně se čtou, jsou velmi přehledná, vše je vysvětleno i na příkladech a tím že je autorkou právě zkoušející se člověk nemusí bát, že by něco chybělo.
      studijní průměr: neuveden
    • Teorii ze skript, praxi ze starých písemek a ze cvičení.
      studijní průměr: neuveden
    • Skripta jsou napsána velmi kvalitně a zcela stačí pro zvládnutí zkoušky, na přednáškách se probírá to stejné.
      studijní průměr: neuveden
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
    • Naprosto pohodový průběh. Víte, co vás čeká. Přednášející má na stránkách vzory zadání z minulých let. U ústní zkoušky je opravdu hodná, poradí, navede vás.
      studijní průměr: neuveden
    • Milá zkoušející, hodí se mít odpuštěnou praktickou část a umět přesně psát věty a definice (DK nejsou potřeba ke složení), pak by neměl být problém.
      studijní průměr: neuveden
    • Náročnost písemné části byla přiměřená, hodnoceno rozhodně příjemněji než analýza. U ústní zkoušky byla docentka Dvořáková velmi příjemná a nápomocná, přesto spravedlivá v hodnocení. Takže i když třeba člověk nedostane nejlepší známku, aspoň neodchází s pocitem, že je úplný idiot.
      studijní průměr: neuveden
    • Asi nejobjektivnější zkouška, všechny testy v písemné části prakticky stejně obtížné, a i kontrolní testy během semestru se psaly dohromady, takže na tom byly všechny kroužky stejně.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška se skládá ze dvou částí, ústní a písemné. Písemnou praktickou je možné nechat si prominout na základě výsledků z písemek napsaných během semestru. Dále se píše písemná teoretická, tam je většinou za úkol napsat nějaké věty, definice apod. (většinou nic dokazovacího, nebo aspoň ne složitého). Pokud dostanete v průměru C a lépe, můžete pokračovat k ústní, která je prakticky zcela o důkazech.
      studijní průměr: neuveden
    • Skúška bola náročná, avšak, hlavne numericky. Tým, že človek si v matici pomýlil znamienko, mohol mu vyjsť komplet celý príklad zle (1 zo štyroch). Prísne hodnotená skúška.
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
    • Paní docentka je u zkoušky velice milá, ale nedá se očekávat, že vám dá něco zadarmo. Je objektivní, i po 30 min snahy vás klidně pošle domů s tím, s čím jste k ústnímu šli.
      studijní průměr: neuveden
    • Zápis na tabuli.
      studijní průměr: neuveden
    • Především velice kvalitní skripta (prakticky kopírují přednášky), dále také možnost získat body ke zkoušce už v průběhu semestru.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňujem efektivitu prednášok. Ide to riadnym tempom.
      studijní průměr: neuveden
    • viz předchozí hodnocení
      studijní průměr: neuveden
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
    • Lehce oživit přednášky. Byly až příliš shodné se skripty.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná chvílemi trochu zvolnit, málokdy jsem stíhal vůbec opisovat z tabule.
      studijní průměr: neuveden
    • Rozhodne by som pani Dvořákovej poradil nerozprávať takým monotónnym hlasom. Je ťažké udržať pozornosť na takejto prednáške, ak niekto rozpráva robotickým hlasom. Tiež by som ocenil pomalšiu prednášku, napr. ako prednáša pán Ambrož.
      studijní průměr: neuveden
    • viz předchozí hodnocení
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Pomerne náročné cvičenia na pochopenie vecí priamo na mieste. Pomáhalo mi prepočítať si príklady na ďalšie cvičenie už večer vopred, aby som nebol stratený.
      studijní průměr: neuveden
    • viz předchozí hodnocení
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 81 % [13]: 90%-100%
  • 2 : 6 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 12 % [2]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [18]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 66 % [12]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [13]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 92 % [12]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 7 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [16]

Průměr odpovědi: 1.69

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [8]: 1 (výborný)
  • 2 : 31 % [5]: 2
  • 3 : 18 % [3]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [14]

Průměr odpovědi: 1.64

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 57 % [8]: 1
  • 2 : 28 % [4]: 2
  • 3 : 7 % [1]: 3
  • 4 : 7 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 7 % [1]: obtížný
  • 3 : 78 % [11]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 14 % [2]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Sem zadejte Váš komentář.
Trochu mě mrzí, že jsem slízla i jednu čtyřku v roli cvičící, ačkoliv jsem v zimním semestru lineární algebru pouze přednášela... Ale takové "mouchy" Anketa holt pořád má.

Jinak s hodnocením souhlasím: chválíte skripta (taky si se spoluautory myslíme, že se povedla, a máme radost, že si to myslíte taky), všímáte si, že přednáška skripta kopíruje (máte pravdu, protože cílem je naučit vás právě obsah skript), vytýkáte mi monotónnost přednášek (bohužel nejsem rozený bavič, ale vězte, že mě algebra baví a že se to při přednáškách snažím dávat najevo).