Havlíček Miloslav prof. Ing. DrSc. - [01FA3] Funkcionální analýza 3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 6 / N/A
- Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [6]
1: |
|
83 % [5] |
2: |
|
16 % [1] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.17
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
-
Nelíbí se mi rozdělení původní FA1 do FA1 a FA3. Spousta látky se překrývá, něco jsme probírali až teď a naopak využívali už dřív apod. Chápu důvod, proč se to rozdělilo, ale dalo by se to asi udělat lépe a logičtěji.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
-
Modrá kniha a zápisky spolužačky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Modrá smrt, zápisky spolužačky.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky a Modrá Smrtstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vlastní zápisky a svatá kniha.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
-
Příjemnou změnou byla možnost přihlašovat se na termíny pomocí KOSu.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška byla v pořádku, jen trvala dlouho. Když už zkoušejí dva lidé, mohli by si to zorganizovat nějak lépe, aby student neseděl tři čtvrtě hodiny s vyřešeným důkazem a nečekal, než na něj přijde řada.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkoušky se dvěma zkoušejícími jsou na FJFI poměrně neobvyklé, ale v případě funkcionální analýzy je to vzhledem ke sloučení termínů FA1 a FA3 a k počtu studentů pochopitelné. Zkouška byla objektivní a nakonec náročná zejména časově.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Nesmírný přehled. Originální vyjadřování.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přednášky nejsou monotónní a všechny kruciální punkty jsou řádně vyzdviženy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Bohužel už dost dělá chyby v úpravách výrazů a podobně. Mohl by úpravy nechat na studentech a sám říkat víc jen myšlenky (což zvládá výborně, má nad svým předmětem větší nadhled než mnozí jiní přednášející).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [4]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 16 % [1]: 50%-75%
- 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 50 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [6]
Průměr odpovědi: 1.17
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
- 2 : 16 % [1]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5