Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Havlíček Miloslav prof. Ing. DrSc. - [01FA3] Funkcionální analýza 3

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 6 / N/A
  • Procento hodnotících: N/A %
Celkové hodnocení [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [6]
1:
83 % [5]
2:
16 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Nelíbí se mi rozdělení původní FA1 do FA1 a FA3. Spousta látky se překrývá, něco jsme probírali až teď a naopak využívali už dřív apod. Chápu důvod, proč se to rozdělilo, ale dalo by se to asi udělat lépe a logičtěji.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
    • Modrá kniha a zápisky spolužačky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Modrá smrt, zápisky spolužačky.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky a Modrá Smrt
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Vlastní zápisky a svatá kniha.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Příjemnou změnou byla možnost přihlašovat se na termíny pomocí KOSu.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkouška byla v pořádku, jen trvala dlouho. Když už zkoušejí dva lidé, mohli by si to zorganizovat nějak lépe, aby student neseděl tři čtvrtě hodiny s vyřešeným důkazem a nečekal, než na něj přijde řada.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Zkoušky se dvěma zkoušejícími jsou na FJFI poměrně neobvyklé, ale v případě funkcionální analýzy je to vzhledem ke sloučení termínů FA1 a FA3 a k počtu studentů pochopitelné. Zkouška byla objektivní a nakonec náročná zejména časově.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Nesmírný přehled. Originální vyjadřování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • Přednášky nejsou monotónní a všechny kruciální punkty jsou řádně vyzdviženy.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Bohužel už dost dělá chyby v úpravách výrazů a podobně. Mohl by úpravy nechat na studentech a sám říkat víc jen myšlenky (což zvládá výborně, má nad svým předmětem větší nadhled než mnozí jiní přednášející).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [4]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 16 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 16 % [1]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 50 % [4]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [6]

Průměr odpovědi: 1.17

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 83 % [5]: 1 (výborný)
  • 2 : 16 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5