Humhal Emil doc. RNDr. CSc. - [01LAL] Lineární algebra 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 5 / 47
- Procento hodnotících: 10 %
Celkové hodnocení [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [5]
1: |
|
60 % [3] |
2: |
|
40 % [2] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.40
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
-
I když je to zpočátku trochu šok, postupně si zvyknete a brzy i oceníte tato cvičení, na která jste nuceni se připravovat a pilovat své matematické vyjadřování. Na cvičení jsme stihli všechny příklady určené ke cvičení a k tomu i další. Dovede opravdu velmi dobře připravit na písemku.studijní průměr: neuveden
-
Pan doc. Humhal je velmi přísný, nicméně mnoho nás naučil. Nemohu hodnotit než kladně.studijní průměr: neuveden
-
Povedal by som, že doc. Humhal patrí medzi legendy a som rád, že som mohol absolvovať Jeho cvičenia. Na cvičeniach sme prešli v podstate všetko. Samozrejme, na dobré zvládnutie treba počítať aj doma. Pán doc. Humhal podľa mňa dokáže naučiť počítať aj študentov, ktorým moc algebra nevonia.studijní průměr: neuveden
-
Probírá příklady, které se často vyskytují u zkoušek. Také je dobře, že každou hodinu vyvolává k tabuli, každý tak má šanci se procvičit a zároveň tím motivuje k přípravě na hodinu.studijní průměr: neuveden
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Možná by mohl pan doc. být tolerantnější vůči různým stylům zápisu.studijní průměr: neuveden
-
Možná přeci jen trochu vlídnější přístup ke studentům. Občas rozhodí a potopí studenta se správnou myšlenkou, jenom kvůli tomu, že se nevyjádřil úplně přesně nebo zvolil trochu jiný postup.studijní průměr: neuveden
-
Nevystrašiť študentov hneď pri prvej návšteve pri tabuli.studijní průměr: neuveden
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
-
Počítanie príkladov.studijní průměr: neuveden
-
Stačí si den před cvičením přečíst příslušnou kapitolu ve skriptech a podívat se na příklady ze stránek paní Dvořákové.studijní průměr: neuveden
-
Výhodou je, že jsou všechna cvičení sjednocena sepsanými příklady určenými ke cvičení, které jsou i dostupné na internetu.studijní průměr: neuveden
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [5]
Průměr odpovědi: 1.40
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 60 % [3]: 1
- 2 : 40 % [2]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 40 % [2]: středně obtížný
- 4 : 60 % [3]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký