Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Humhal Emil doc. RNDr. CSc. - [01LAL] Lineární algebra 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 47
  • Procento hodnotících: 10 %
Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
    • I když je to zpočátku trochu šok, postupně si zvyknete a brzy i oceníte tato cvičení, na která jste nuceni se připravovat a pilovat své matematické vyjadřování. Na cvičení jsme stihli všechny příklady určené ke cvičení a k tomu i další. Dovede opravdu velmi dobře připravit na písemku.
      studijní průměr: neuveden
    • Pan doc. Humhal je velmi přísný, nicméně mnoho nás naučil. Nemohu hodnotit než kladně.
      studijní průměr: neuveden
    • Povedal by som, že doc. Humhal patrí medzi legendy a som rád, že som mohol absolvovať Jeho cvičenia. Na cvičeniach sme prešli v podstate všetko. Samozrejme, na dobré zvládnutie treba počítať aj doma. Pán doc. Humhal podľa mňa dokáže naučiť počítať aj študentov, ktorým moc algebra nevonia.
      studijní průměr: neuveden
    • Probírá příklady, které se často vyskytují u zkoušek. Také je dobře, že každou hodinu vyvolává k tabuli, každý tak má šanci se procvičit a zároveň tím motivuje k přípravě na hodinu.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Možná by mohl pan doc. být tolerantnější vůči různým stylům zápisu.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná přeci jen trochu vlídnější přístup ke studentům. Občas rozhodí a potopí studenta se správnou myšlenkou, jenom kvůli tomu, že se nevyjádřil úplně přesně nebo zvolil trochu jiný postup.
      studijní průměr: neuveden
    • Nevystrašiť študentov hneď pri prvej návšteve pri tabuli.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
    • Počítanie príkladov.
      studijní průměr: neuveden
    • Stačí si den před cvičením přečíst příslušnou kapitolu ve skriptech a podívat se na příklady ze stránek paní Dvořákové.
      studijní průměr: neuveden
    • Výhodou je, že jsou všechna cvičení sjednocena sepsanými příklady určenými ke cvičení, které jsou i dostupné na internetu.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.40

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 60 % [3]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 40 % [2]: středně obtížný
  • 4 : 60 % [3]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký