Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18ZPRO] Základy programování

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 38 / 144
  • Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [39]
1:
7 % [3]
2:
28 % [11]
3:
30 % [12]
4:
17 % [7]
5:
15 % [6]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.05

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [1]
1:
100 % [1]
2:
0 % [0]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [38]
1:
5 % [2]
2:
28 % [11]
3:
31 % [12]
4:
18 % [7]
5:
15 % [6]

Statistické údaje

  • Medián: 3.00
  • Průměr hodnocení: 3.11

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
  • Medián: 1.45
  • Průměr hodnocení: 1.70
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
    • Cvičení s výkladem by bylo lepší, takhle se nedá stíhat programovat zároveň s přednášejícím a jak se člověk jednou ztratí je s funkčností cyklu amen...
      studijní průměr: neuveden
    • Dle mého názoru nejsou potřebné pro seznámení s programováním, stačí cvičení - zvětšila bych počet hodin.
      studijní průměr: neuveden
    • Duplicitně se dozvídáte totéž, co na cvičeních, s tím rozdílem, že při přednášce se dá těžko stihnout programovat současně s přednášejícím a vše tak pochopit.
      studijní průměr: neuveden
    • Hrůza děs a s podivem se často prouchala wifi, když byla přednáška.
      studijní průměr: neuveden
    • Na přednášce jsem byl párkrát, u programování moc nechápu smysl teoretických přednášek, myslím, že sedět u kompu a zkoušet si to je mnohem užitečnější.
      studijní průměr: neuveden
    • Opravdu jsem se snažila, ale podařilo se mi udržet pozornost pouze na první přednášce a to za vypětí značného úsilí. Pokud nemáte o programování ani ponětí, tak tohle vám moc nepomůže. Na rozdíl od skript.
      studijní průměr: neuveden
    • Pokud chce člověk držet tempo s opisováním kódu, tak to není nejlehčí
      studijní průměr: neuveden
    • Prednasky neuzitecne az zbytecne, Mozna by bylo lepsi je nahradit cviky.
      studijní průměr: neuveden
    • Pro člověka, který už něco prgal imho zbytečné.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášku netřeba navštěvovat. Vše se prakticky i teoreticky probere na cvičení. Přednáška je nudná a vhodná nejspíše pro ty, kteří chtějí znát teorii do větší hloubky. Ale takoví už stejně všechno, co se v tomto kursu probere, znají.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášky by byly zajímavé, kdyby byly v počítačové učebně. Přednášející za nic nemůže, pouze nemá smysl mít z programování přednášky, mít místo toho 2x cvičení by bylo mnohem přínosnější.
      studijní průměr: neuveden
    • Trochu zbytěčné. Na přednáškách se dělá to samé jako na cvičení.
      studijní průměr: neuveden
    • Vzhledem k faktu, že na přednáškách se programovalo v codeblocks a na cvičeních ve visual studiu, byly přednášky nepoužitelné. Přednášejícího nebylo mnohdy vůbec slyšet.
      studijní průměr: neuveden
    • Ze začátku jsem se snažil psát, ale nějak jsem se v tom ztratil, takže další účast byla nezpředmětná. Ocenil bych více cvičení místo přednášek.
      studijní průměr: neuveden
    • Navštěvování přednášek by určitě hodně pomohlo na cvikách, ale zároveň jsem to vnímala jako ztracený čas (a asi jsem nebyla jediná). Poslouchat, jak se co programuje a zároveň si nic sám nezkusit není zrovna nejefektivnější.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
    • nevím jestli by nebylo lepší mít místo přednášek dvakrát týdně cvičení
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • přínosné slidy z prezentace
      studijní průměr: neuveden
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
    • Code Blocks!
      studijní průměr: neuveden
    • Jde opravdu vidět, že pan doktor ví, o čem mluví
      studijní průměr: neuveden
    • Programuje vám před očima.
      studijní průměr: neuveden
    • Snaha vše podat co nejjednodušeji.
      studijní průměr: neuveden
    • Snažil se přednášky udělat zajímavé a interagovat se studenty.
      studijní průměr: neuveden
    • Trpělivý a vytrvalý. Srozumitelné.
      studijní průměr: neuveden
    • Výklad látky je zajímavý. Dobré byly poslední dvě přednášky, kde pan doktor Jarý ukazoval, jak programovat Arduino.
      studijní průměr: neuveden
    • Dokázal vyložit látku celkem srozumitelně (aspoň na těch přednáškách, kterých jsem se ještě zúčastnila).
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19]
    • Je to takové dívání se jak se něco programuje. celkem malá komunikace se stále se zmenšujícím publikem.
      studijní průměr: neuveden
    • Mazání tabule, malé písmo na tabuli
      studijní průměr: neuveden
    • Mluví potichu, absolutně nezáživně, píše program v záložkách, mezi kterými často překlikává, takže je těžké stíhat. Ke konci semestru mohlo dávat pozor tak max 10 lidí. Zkoušel jsem to, ale nejde to.
      studijní průměr: neuveden
    • Mluvit nahlas, aby jej bylo možné slyšet. Dohodnout se s cvičícími na jednom jediném používaném programovacím prostředí.
      studijní průměr: neuveden
    • Mluvit více nahlas a srozumitelně.
      studijní průměr: neuveden
    • mluvit VÍC NAHLAS aby bylo slyšet i v druhé řadě
      studijní průměr: neuveden
    • Mluvit víc nahlas a podrobněji popisovat co přesně na plátně dělá, je těžké stíhat "programovat do sešitu", takže možná i trochu zpomalit.
      studijní průměr: neuveden
    • Mohl by mluvit více nahlas, na přednášky postupem času moc lidí nechodilo, a když už přišli, tak se jen ohřát, nebo si udělat něco jiných předmětů.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná by měl zkusit naučit se lépe mluvit před lidmi
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášející by mohl mluvit více nahlas, ani v předních řadách mu nebylo moc rozumět. Mohl by dát více času na opsání kódu, když už nejde během semestru nikde stáhnout.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášející si dole u tabule něco potichu a pro sebe a max. 1. lavici něco povídal absolutně nehledě na to co se v učebně odehrávalo. Dokonce se mi jednou stalo, že jsem ani nezaregistroval začátek hodiny.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednášející zcela ignoroval fakt že většina z nás v životě nic neprogramovala a jeho výklad nám v tom příliš nepomohl. Nebyl moc zajímavý ani pochopitelný.
      studijní průměr: neuveden
    • Přednes a hlasitost projevu
      studijní průměr: neuveden
    • Přehlednější a srozumitelnější výklad. Mluvit více hlasitě a sebejistě.
      studijní průměr: neuveden
    • Snažit se zaujmout.
      studijní průměr: neuveden
    • Srozumitelnost
      studijní průměr: neuveden
    • totální chaos, prednášející vubec nevenuje pozornost studentu, neco si mrmlá pod vousy a píše na notebooku zdrojový kod. nevysvetlí a je uplne duchem nepřítomný, dvě prednásky mi stacily
      studijní průměr: neuveden
    • Z prostředních lavic není už skoro možné pana doktora slyšet a proto nezbývá nic jiného, než jenom opisovat kód. Určitě by taky neškodilo zlepšit mazání tabule. Tabule je totiž potom víc bílá než zelená a nejde z ní dost dobře číst.
      studijní průměr: neuveden
    • Trochu uspávač hadů.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • za každé cvičení jeden kód programu = docházka
      studijní průměr: neuveden
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [38]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 15 % [6]: 90%-100%
  • 2 : 18 % [7]: 75%-90%
  • 3 : 15 % [6]: 50%-75%
  • 4 : 50 % [19]: méně než 50%
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [38]

Průměr odpovědi: 3.11

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 5 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 28 % [11]: 2
  • 3 : 31 % [12]: 3
  • 4 : 18 % [7]: 4
  • 5 : 15 % [6]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [1]

Průměr odpovědi: 1.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [1]: 1
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 100 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký