Jarý Vladimír Ing. Ph.D. - [18ZPRO] Základy programování
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 38 / 144
- Procento hodnotících: 26 %
Celkové hodnocení [39]
1: |
|
7 % [3] |
2: |
|
28 % [11] |
3: |
|
30 % [12] |
4: |
|
17 % [7] |
5: |
|
15 % [6] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.05
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [1]
1: |
|
100 % [1] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
Hodnocení v roli přednášející [38]
1: |
|
5 % [2] |
2: |
|
28 % [11] |
3: |
|
31 % [12] |
4: |
|
18 % [7] |
5: |
|
15 % [6] |
Statistické údaje
- Medián: 3.00
- Průměr hodnocení: 3.11
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [16]
-
Cvičení s výkladem by bylo lepší, takhle se nedá stíhat programovat zároveň s přednášejícím a jak se člověk jednou ztratí je s funkčností cyklu amen...studijní průměr: neuveden
-
Dle mého názoru nejsou potřebné pro seznámení s programováním, stačí cvičení - zvětšila bych počet hodin.studijní průměr: neuveden
-
Duplicitně se dozvídáte totéž, co na cvičeních, s tím rozdílem, že při přednášce se dá těžko stihnout programovat současně s přednášejícím a vše tak pochopit.studijní průměr: neuveden
-
Hrůza děs a s podivem se často prouchala wifi, když byla přednáška.studijní průměr: neuveden
-
Na přednášce jsem byl párkrát, u programování moc nechápu smysl teoretických přednášek, myslím, že sedět u kompu a zkoušet si to je mnohem užitečnější.studijní průměr: neuveden
-
Opravdu jsem se snažila, ale podařilo se mi udržet pozornost pouze na první přednášce a to za vypětí značného úsilí. Pokud nemáte o programování ani ponětí, tak tohle vám moc nepomůže. Na rozdíl od skript.studijní průměr: neuveden
-
Pokud chce člověk držet tempo s opisováním kódu, tak to není nejlehčístudijní průměr: neuveden
-
Prednasky neuzitecne az zbytecne, Mozna by bylo lepsi je nahradit cviky.studijní průměr: neuveden
-
Pro člověka, který už něco prgal imho zbytečné.studijní průměr: neuveden
-
Přednášku netřeba navštěvovat. Vše se prakticky i teoreticky probere na cvičení. Přednáška je nudná a vhodná nejspíše pro ty, kteří chtějí znát teorii do větší hloubky. Ale takoví už stejně všechno, co se v tomto kursu probere, znají.studijní průměr: neuveden
-
Přednášky by byly zajímavé, kdyby byly v počítačové učebně. Přednášející za nic nemůže, pouze nemá smysl mít z programování přednášky, mít místo toho 2x cvičení by bylo mnohem přínosnější.studijní průměr: neuveden
-
Trochu zbytěčné. Na přednáškách se dělá to samé jako na cvičení.studijní průměr: neuveden
-
Vzhledem k faktu, že na přednáškách se programovalo v codeblocks a na cvičeních ve visual studiu, byly přednášky nepoužitelné. Přednášejícího nebylo mnohdy vůbec slyšet.studijní průměr: neuveden
-
Ze začátku jsem se snažil psát, ale nějak jsem se v tom ztratil, takže další účast byla nezpředmětná. Ocenil bych více cvičení místo přednášek.studijní průměr: neuveden
-
Navštěvování přednášek by určitě hodně pomohlo na cvikách, ale zároveň jsem to vnímala jako ztracený čas (a asi jsem nebyla jediná). Poslouchat, jak se co programuje a zároveň si nic sám nezkusit není zrovna nejefektivnější.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nevím jestli by nebylo lepší mít místo přednášek dvakrát týdně cvičenístudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
-
přínosné slidy z prezentacestudijní průměr: neuveden
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
-
Code Blocks!studijní průměr: neuveden
-
Jde opravdu vidět, že pan doktor ví, o čem mluvístudijní průměr: neuveden
-
Programuje vám před očima.studijní průměr: neuveden
-
Snaha vše podat co nejjednodušeji.studijní průměr: neuveden
-
Snažil se přednášky udělat zajímavé a interagovat se studenty.studijní průměr: neuveden
-
Trpělivý a vytrvalý. Srozumitelné.studijní průměr: neuveden
-
Výklad látky je zajímavý. Dobré byly poslední dvě přednášky, kde pan doktor Jarý ukazoval, jak programovat Arduino.studijní průměr: neuveden
-
Dokázal vyložit látku celkem srozumitelně (aspoň na těch přednáškách, kterých jsem se ještě zúčastnila).studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19]
-
Je to takové dívání se jak se něco programuje. celkem malá komunikace se stále se zmenšujícím publikem.studijní průměr: neuveden
-
Mazání tabule, malé písmo na tabulistudijní průměr: neuveden
-
Mluví potichu, absolutně nezáživně, píše program v záložkách, mezi kterými často překlikává, takže je těžké stíhat. Ke konci semestru mohlo dávat pozor tak max 10 lidí. Zkoušel jsem to, ale nejde to.studijní průměr: neuveden
-
Mluvit nahlas, aby jej bylo možné slyšet. Dohodnout se s cvičícími na jednom jediném používaném programovacím prostředí.studijní průměr: neuveden
-
Mluvit více nahlas a srozumitelně.studijní průměr: neuveden
-
mluvit VÍC NAHLAS aby bylo slyšet i v druhé řaděstudijní průměr: neuveden
-
Mluvit víc nahlas a podrobněji popisovat co přesně na plátně dělá, je těžké stíhat "programovat do sešitu", takže možná i trochu zpomalit.studijní průměr: neuveden
-
Mohl by mluvit více nahlas, na přednášky postupem času moc lidí nechodilo, a když už přišli, tak se jen ohřát, nebo si udělat něco jiných předmětů.studijní průměr: neuveden
-
Možná by měl zkusit naučit se lépe mluvit před lidmistudijní průměr: neuveden
-
Přednášející by mohl mluvit více nahlas, ani v předních řadách mu nebylo moc rozumět. Mohl by dát více času na opsání kódu, když už nejde během semestru nikde stáhnout.studijní průměr: neuveden
-
Přednášející si dole u tabule něco potichu a pro sebe a max. 1. lavici něco povídal absolutně nehledě na to co se v učebně odehrávalo. Dokonce se mi jednou stalo, že jsem ani nezaregistroval začátek hodiny.studijní průměr: neuveden
-
Přednášející zcela ignoroval fakt že většina z nás v životě nic neprogramovala a jeho výklad nám v tom příliš nepomohl. Nebyl moc zajímavý ani pochopitelný.studijní průměr: neuveden
-
Přednes a hlasitost projevustudijní průměr: neuveden
-
Přehlednější a srozumitelnější výklad. Mluvit více hlasitě a sebejistě.studijní průměr: neuveden
-
Snažit se zaujmout.studijní průměr: neuveden
-
Srozumitelnoststudijní průměr: neuveden
-
totální chaos, prednášející vubec nevenuje pozornost studentu, neco si mrmlá pod vousy a píše na notebooku zdrojový kod. nevysvetlí a je uplne duchem nepřítomný, dvě prednásky mi stacilystudijní průměr: neuveden
-
Z prostředních lavic není už skoro možné pana doktora slyšet a proto nezbývá nic jiného, než jenom opisovat kód. Určitě by taky neškodilo zlepšit mazání tabule. Tabule je totiž potom víc bílá než zelená a nejde z ní dost dobře číst.studijní průměr: neuveden
-
Trochu uspávač hadů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
za každé cvičení jeden kód programu = docházkastudijní průměr: neuveden
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [38]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 15 % [6]: 90%-100%
- 2 : 18 % [7]: 75%-90%
- 3 : 15 % [6]: 50%-75%
- 4 : 50 % [19]: méně než 50%
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [38]
Průměr odpovědi: 3.11
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 5 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 28 % [11]: 2
- 3 : 31 % [12]: 3
- 4 : 18 % [7]: 4
- 5 : 15 % [6]: 5
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [1]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [1]: 1
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 100 % [1]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký