Anketa ČVUT
FJFI - předměty - zimní semestr 2015/16
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Jex Michal Ing. - [02MECH] Mechanika

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 11
  • Procento hodnotících: 45 %
Celkové hodnocení [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
  • Medián: 1.40
  • Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [5]
1:
40 % [2]
2:
40 % [2]
3:
20 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
    • Dobrý úlohy do testů, celkem dobrej přístup.
      studijní průměr: neuveden
    • Humor a rychlost probírané látky, stihli jsme skoro vše, co bylo potřeba k úspěšnému složení praktické části zkoušky.
      studijní průměr: neuveden
    • Oceňuji humor pana Jexe, který se projevil hlavně v zápočtovém testu. Myslím, že na jeho úlohy nikdy nezapomenu.
      studijní průměr: neuveden
    • Svižné tempo cvičení, žádné zbytečné zdržování. Stihli jsme probrat vše, co je potřba ke zkoušce. U zápočtových testů se určitě zasmějete.
      studijní průměr: neuveden
    • Je ochotný. Trpělivý ve vysvětlování.
      studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
    • Dávat do zápočtových testů jednodušší příklady, jsou to sice humorné fyzikální úlohy, jsou ale až moc těžké na získání zápočtu. Občas také zmatené zápisky na tabuli.
      studijní průměr: neuveden
    • Možná nezačínat ty nejtěžší příklady 4 minuty před koncem cvika.
      studijní průměr: neuveden
    • Nemuseli bychom začínat nejtěžší příklad z celé hodiny pár minut před koncem hodiny.
      studijní průměr: neuveden
    • Zaměřit se trochu více na vysvětlení principu úloh.
      studijní průměr: neuveden
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Nevyrovnanost obtížnosti získání zápočtu u různých cvičících.
      studijní průměr: neuveden
    • Určitě nezbytné, spousta příkladů, co se na cvičení počítá, člověk uvidí v praktické části zkoušky.
      studijní průměr: neuveden
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [5]

Průměr odpovědi: 1.80

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: 1
  • 2 : 40 % [2]: 2
  • 3 : 20 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 80 % [4]: obtížný
  • 3 : 20 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 0 % [0]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký