Jex Michal Ing. - [02TEF1] Teoretická fyzika 1
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 3 / 16
- Procento hodnotících: 18 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [3]
1: |
|
0 % [0] |
2: |
|
66 % [2] |
3: |
|
33 % [1] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 2.00
- Průměr hodnocení: 2.33
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
-
zmysel pre humorstudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Vyšší obtížnost příkladů v zápočtových testech a naopak nižší obtížnost opravného zápočtového testu. Dále snaha zodpovědět všechny naše otázky (a že jich nebylo málo).studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
-
zapis na tabuli - male pismenka a casto nie moc citatelne uroven zapoctovych pisomiek - asi nie je uplne normalne, aby zapocet v riadny termin spravila jedna osobastudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
V ničem.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
-
K zápočtových testům se vyplatí spočítat si typy příkladů, které se na cvičeních neobjevily.studijní průměr: (1.5, 2.0>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [3]
Průměr odpovědi: 2.33
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: 1
- 2 : 66 % [2]: 2
- 3 : 33 % [1]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 33 % [1]: velmi obtížný
- 2 : 66 % [2]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 0 % [0]: lehký
- 5 : 0 % [0]: velmi lehký