Klika Václav Ing. Ph.D. - [01MAA3] Matematická analýza A3
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 7 / 14
- Procento hodnotících: 50 %
Celkové hodnocení [7]
1: |
|
57 % [4] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.43
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli cvičící [7]
1: |
|
57 % [4] |
2: |
|
42 % [3] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.43
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.50
- Medián: 1.50
- Průměr hodnocení: 1.67
-
C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
-
Vhled do problematiky, schopnost látku jasně a srozumitelně podat, to, že nechává prostor studentům a dokáže je přimět k přemýšlení, smysl pro humor.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Z počátku byl dojem z cvičení poněkud rozporuplný. Později se vylepšoval a nakonec jsem za dr. Kliku jako cvičícího velmi rád. Hlavně oceňuji způsob vedení cvičení, kdy člověk (a vlastně celý kruh) přemýšlí, jak daný příklad vypočítat a cvičící začne zasahovat až ve chvíli, kdy je jasné, že se vydáváme špatnou cestou, nebo když jsme vůbec netušili, co s příkladem. Líbily se mi také občasné vtípky!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Nenutí svůj vlastní postup, pokud máte svůj, nechá vás ho použít. Někdy vás to sice dost vykoupe, ale myslím si, že to člověku může hodně dát.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Podporuje a podnecuje kolektívne hľadanie logických riešení problémov na úkor schematických postupov.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
vedel velmi dobre vysvetlit latku, pri tabuli sa snazil vzdy naviest na tu spravnu cestustudijní průměr: (1.5, 2.0>
-
-
C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
-
Mluvit ještě trochu víc nahlas, trochu víc nadšení (místy) a bylo by fajn, kdyby nedocházelo k tomu, že se např. po pěti minutách od chvíle, kdy je příklad spočítán, někdo ozve s tím, že jsme zapomněli diskutovat půlku řešení, že jsme zapomněli nějakou část spočítat atp. Tohle by bylo fajn hlídat.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Miestami sa pri hľadaní spoločného postupu riešenia zasekne(me) a nevie(me) sa pohnúť z miesta.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
nic mě nenapadástudijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
-
Je jich zbytečně mnoho. Přeci jen by toho úmorného mechanického zápolení s tužkou a papírem nemusel býti toliko, když už jednou ovládnete principy.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Myslím si, že je na začátku semestru zbytečně dlouho cvičena konvergence integrálů, ačkoliv na přednášce se již od prvního týdne dělá stejnoměrná konvergence atp. Kdyby se téhle látce věnovalo třeba o dvě cvičení méně, zbylo by více času na derivace a hledání extrémů, což je sice docela jednoduché, ale rozhodně by si to zasloužilo více než jedno, dvě cvičení!studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Cvičenie bolo solídnou prípravou na skúškovú písomku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Přišlo mi zbytečné tak dlouho se věnovat zobecněnému Riemannovi.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
C :
Oznámkujte cvičící(ho) [7]
Průměr odpovědi: 1.43
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 57 % [4]: 1
- 2 : 42 % [3]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5
C :
Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
- 2 : 0 % [0]: obtížný
- 3 : 0 % [0]: středně obtížný
- 4 : 85 % [6]: lehký
- 5 : 14 % [1]: velmi lehký
Komentáře učitelů k předmětu
Vážení studenti,
děkuji za komentáře. Zkusím vylepšit svůj projev (hlasitost, zápal) a beru v potaz poznámku o přílišněm úsilí kolem konvergence integrálů.
Prosím o kompletnější zpětnou vazbu (vyšší procento odpovědí), aby Vaše reakce byly reprezentativní jako názor celku, který mám reflektovat.
Děkuji za spolupráci.
Václav Klika
děkuji za komentáře. Zkusím vylepšit svůj projev (hlasitost, zápal) a beru v potaz poznámku o přílišněm úsilí kolem konvergence integrálů.
Prosím o kompletnější zpětnou vazbu (vyšší procento odpovědí), aby Vaše reakce byly reprezentativní jako názor celku, který mám reflektovat.
Děkuji za spolupráci.
Václav Klika