Mikyška Jiří doc. Ing. Ph.D. - [01MRM] Metody pro řídké matice
Hodnotící studenti
- Počet hodnotících: 2 / 8
- Procento hodnotících: 25 %
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Celkové hodnocení [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.41
- Medián: 1.40
- Průměr hodnocení: 1.69
Hodnocení v roli přednášející [2]
1: |
|
100 % [2] |
2: |
|
0 % [0] |
3: |
|
0 % [0] |
4: |
|
0 % [0] |
5: |
|
0 % [0] |
Statistické údaje
- Medián: 1.00
- Průměr hodnocení: 1.00
Všichni učitelé
- 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.33
- Medián: 1.45
- Průměr hodnocení: 1.70
-
Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
-
Doporučuji povinnou literaturu, která velice dobře doplňuje probranou látku.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
-
Zkouška je hezkým průřezem probrané látky. Skládá se pouze z testu, který se zaměřuje na praktickou aplikaci metod a algoritmů. Není vyžadováno nic víc, než bylo probráno na přednášce, proto hodnotím zkoušku jako středně těžkou.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Zkouška není příliš obtížná, což ale odpovíddá tomu, že se jedná o volitelný předmět s dotací 2 h. Oceňuji, že je spíše kladen důraz na praktické pochopení algoritmů, než nepř. na nějaké teoretické dokazování fungování eliminačních stromů.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
-
Přehledný zápis na tabuli, z kterého je možné usuzovat i o čase :-). Dobře rozvržené množství probrané látky během semestru tak, že se nestalo, že by se ke konci semestru nestíhalo.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
Srozumitelný výklad i značení. Student nepotřebuje hodinky na určení času, protože polovina přednášky odpovídá jedné tabuli.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
-
P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
-
Občas příliš kompaktní zápis, který na jednu stranu umožňuje odvolat se na libovolnou probranou věc na dané hodině, ale na druhou stranu pro studenty sedící v posledních řadách je málo čitelný.studijní průměr: <1.0, 1.5>
-
P :
Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 90%-100%
- 2 : 0 % [0]: 75%-90%
- 3 : 0 % [0]: 50%-75%
- 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :
Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 66 % [2]: Vlastní zápisky
- 2 : 0 % [0]: Skripta
- 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
- 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :
Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2]
Průměr odpovědi: 0.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
Odpovědi
- 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
- 2 : 100 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
- 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
- 4 : 0 % [0]: ne
P :
Oznámkujte přednášející(ho) [2]
Průměr odpovědi: 1.00
1 : |
|
2 : |
|
3 : |
|
4 : |
|
5 : |
|
Odpovědi
- 1 : 100 % [2]: 1 (výborný)
- 2 : 0 % [0]: 2
- 3 : 0 % [0]: 3
- 4 : 0 % [0]: 4
- 5 : 0 % [0]: 5